به بهانه جنجال دوباره مجری فرمول یک و استقلالی‌ها/ آقای علی ضیا کاپیتان شهبازی را یادت هست؟!



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی  ,علی ضیا

موضوع پنالتی جنجالی بازی استقلال و صبای در برنامه علی ضیا حواشی زیادی به راه انداخته است.

 اوایل دی ماه سال1390 ؛ همان روزهایی که کاپیتان شهبازی توانسته بود هواپیمای مسافربری را با وجود باز نشدن چرخ های جلو هواپیما طوری بر زمین نشاند که یک قطره خون هم از بینی کسی نیاید، این خلبان باتجربه به همراه همسرش مهمان برنامه زنده خوشا شیراز بود.

 

مجری آن برنامه کسی نبود جز علی ضیا؛ او در یکی از سوالاتش از خلبان شهبازی پرسید که:" شما هنگام خلبانی دستی هم می کشید؟!"

 

این سوال که تعجب خلبان شهبازی را به همراه داشت تنها با این کلمه پاسخ داده شد: "خیر"

 

از چهره خلبان شهبازی کاملا آشکار بود که او از طرح چنین سوالی ناراحت و دلگیر شده بود. این سوال علی ضیا اما مورد انتقاد رسانه ها نیز قرار گرفت.

 

ضیا اما در زمانی دیگر با پرسشی از مهمان برنامه -که خواننده بود- جنجالی دیگر به پا کرد:" مامانت از صدات خیلی تعریف می کنه؟ ، توی صدا و سیمای فارس تست صدا خیلی آسونه؟".

 

منظور علی ضیا البته به نوعی تمسخر آن جوان هنرمند بود که آن حرکت نیز مورد اعتراض قرار گرفت.

 

گذشت تا سال گذشته مساله قهوه خانه علی ضیا و شعار زشت بر علیه پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال پیش آمد که موجب محرومیت کوتاه مدتش شد.

 

در آن مقطع با پادرمیانی کاشانی و بزرگواری پرویز مظلومی، ضیا بخشیده شد تا پس از مدتی دوباره به تلویزیون بازگردد.

 

بعد از آن اما گمان می رفت علی ضیا منطقی تر عمل کند و از تجربه های گذشته اش نهایت استفاده را ببرد اما زهی خیال باطل، او دوباره جنجال ساخت و به یک ماجرای پیش پا افتاده-پنالتی رحمتی- که در شبکه های اجتماعی داغ شده بود پرداخت و جالب آن که در برنامه اش حتی با توضیحات علی خسروی(رییس کانون داوران) قانع نشد و لبخندهایی تحویل مخاطب داد که پشت آن هزاران حرف نهفته بود.

 

حرکات علی ضیا و گفته هایش در آن برنامه به نحوی بود که باشگاه استقلال هم وارد عمل شد و بیانیه داد و خواستار برخورد صداوسیما با این مجری شد.

 

بنده نه استقلالی ام و نه تعلق خاطری به پرسپولیس دارم. به توانایی های علی ضیا به عنوان یک مجری نیز باور دارم اما کاش او هر سال که بزرگتر می شود پخته تر نیز شود و علایق شخصی ورزشی اش و طرفداری از پرسپولیس را وارد ماجراهای کاری اش نکند.

 

شهرت برای خیلی ها خوب است اما راه های رسیدن به آن نیز باید راه های خوبی باشد، نه این راهی که علی ضیا انتخاب کرده و هرجا فرصتی نصیبش می شود نیش و کنایه ای به استقلالی ها می زند تا مثلا محبوب پرسپولیسی ها شود؛ نه، این راهش نیست جناب ضیا.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------