دایی: عابدزاده به من افتخار داد



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,دایی

سرمربى نفت تهران در آستانه دیدار برابر سایپا با حضور در نشست خبرى به تشریح شرایط تیمش پرداخت.

 به گزارش  ورزش سه ، نفت تهران این هفته در جدالى دیدنى در استادیوم تختى سایپا را پیش روى خود مى بیند و على دایى که خاطرات خوبى روى نیمکت نارنجى پوشان دارد فردا برابر آنها قرار خواهد گرفت.

 

تسلیت به آرام طبع و حقیقی

قبل از هرچیزى خسته نباشید مى گویم. عزادارى تان قبول. همینطور به عاشقان امام حسین، آقایان موذن زاده اردبیلى و همچنین آقایان حقیقى و آرام طبع تسلیت مى گویم.

 

باید به فرکی  درس پس بدهم

فردا بازى مهمى داریم مقابل استاد خودم و باید درس پس بدهیم و بازى خوبى انجام دهیم و بالاى جدول  بمانیم و سه امتیاز را کسب کنیم. بازى سختى داریم و آنها همیشه تیم هاى خوبى داشتند و بازى سختى را پیش بینى مى کنم.

 

سایپا بعد از ما موفق شود

سایپا به حق خودش نرسیده و امیدوارم بعد از باخت به ما به حق خودش برسد. من سایپا را دوست دارم و خصوصا آقاى فرکى را و البته بعد از بازى با ما به موفقیت برسند.

 

از مالکان درباره نفت بپرسید

مشکلات زیادى داریم و تنها مالى را نبینید. اینجا جاى پاسخ دادن به این مساله نیست و این سوال را از مالکان و مدیریت بپرسید که این وضع تا کى ادامه خواهد داشت. ما دیروز نتوانستیم تمرین کنیم و بعلت برفى که آمده بود و کارهایى که انجام نشد نتوانستیم تمرین کنیم.

 

من و عابدزاده رابطه خوبی داریم

عابدزاده به من افتخار داد و ما رابطه خوبى برعکس چیزى که رسانه ها مى نویسند با هم داریم. او امروز مى خواست به آمریکا برود و ما سال هاى خوبى در کنار هم داشتیم و هر کارى از دست مان بر بیاید براى هم انجام خواهیم داد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------