کار سخت تیم جهانبخش در لیگ اروپا؛ منچستریونایتد به دنبال انتقام



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,لیگ اروپا

منچستریونایتد برای صعود به دور بعد لیگ اروپا باید در اولدترافورد فاینورد را از پیش رو بردارد و از سوی دیگر، یاران علیرضا جهانبخش هم برای نگه داشتن امید خود به صعود باید در خانه داندالک به پیروزی برسند.

  به گزارش ایسنا، هفته دوم دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا امشب برگزار خواهد شد و همه تیم ها برابر حریفان خود به میدان خواهند رفت.

 

گروه A

در حساس‌ترین بازی این گروه، منچستریونایتد در اولدترافورد از فاینورد پذیرایی خواهد کرد. شاگردان ژوزه مورینیو اگر می خواهند که به دور بعد صعود کنند، باید در این دیدار خانگی به پیروزی برسند. منچستریونایتد که در دیدار رفت برابر فاینورد با یک گل تن به شکست داد، انگیزه لازم برای جبران را دارد و اما از طرف دیگر شرایط برای صعود شاگردان مورینیو به دور بعد سخت شده است چراکه آنها هفته قبل برابر فنرباغچه شکست خوردند و اگر می خواهند به دور بعد راه پیدا کنند، باید در این دیدار خانگی خود به پیروزی برسند.

 

در این گروه فنرباغچه با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به فاینورد در صدر جدول رده بندی جای دارد و منچستر یونایتد هم با ۶ امتیاز سوم است.

 

گروه B

در این گروه آپوئل نیکوزیا با ۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و باید در خانه آستانه به میدان برود. این تیم در صورتی که بتواند در این دیدار به پیروزی برسد، صعودش را به دور بعد نهایی خواهد کرد.

 

در دیگر دیدار این گروه المپیاکوس که با ۷ امتیاز در رده دوم جای دارد باید در خانه به مصاف یانگ بویز برود.

 

گروه C

در این گروه دو تیم سن اتین و اندرلخت رقابت سختی برای صدرنشینی دارند و هر دو تیم ۸ امتیازی هستند. اندرلخت باید در زمین گابالا به میدان برود. سن اتین هم در ورزشگاه خانگی خود از ماینس پذیرایی خواهد کرد، در صورت پیروزی می تواند صعودش را به دور بعد نهایی کند.

 

گروه D

در این گروه زنیت با ۱۲ امتیاز از ۴ بازی صعودش را به دور بعد به عنوان تیم نخست نهایی کرده است و دو بازی بعدی این تیم تشریفاتی خواهد بود. این تیم روس امشب در ورزشگاه خانگی خود از مکابی پذیرایی خواهد کرد.

 

در دیگر دیدار این گروه نیز آلکمار هلند که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد، باید در خانه دانداک به میدان رود. آلکمار نتایج ناامید کننده ای در لیگ اروپا به دست آورده و از ۴ بازی تنها ۲ امتیاز کسب کرده است. آنها اگر می خواهند شانسی برای صعود به دور بعد داشته باشند باید حتما در این دیدار به پیروزی برسند.

 

گروه E

رم سرشناس ترین تیم این گروه است که با ۸ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و شانس نخست صعود به دور بعد است. جالوروسی در پنجمین بازی خود در ورزشگاه خانگی‌اش از ویکتوریا پلژن پذیرایی خواهد کرد و در صورت پیروزی، می تواند به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کند.

 

در دیگر دیدار این گروه آستریا وین که با ۵ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی جای دارد از آسترا پذیرایی خواهد کرد.

 

گروه F

در حساس ترین دیدار این گروه، بیلبائو که با ۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به گنک در رده دوم جدول رده بندی جای دارد، در ورزشگاه خانگی خود از ساسولو پذیرایی می کند.

 

در دیگر دیدار این گروه هم گنک از راپیدوین پذیرایی می کند. هر دو دیدار این گروه از حساسیت زیادی برخوردار است چراکه هر چهار تیم شانس صعود به دور بعد را دارند. خنک و بیلبائو ۶ امتیازی هستند و ساسولو و راپیدوین هم ۵ امتیاز دارند. این باعث شده تا بازی‌های این گروه حساس باشند.

 

گروه G

در این گروه آژاکس با اقتدار در صدر جدول رده بندی جای دارد و شانس نخست صعود به دور بعد است. این تیم با ۱۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد. آژاکس امشب کار راحتی پیش رو دارد چراکه باید از پاناتینایکوسی پذیرایی کند که با یک امتیاز در قعر جدول رده بندی جای دارد.

 

در دیگر دیدار این گروه سلتاویگو به مصاف استاندارد لیژ می رود. هر دو تیم ۵ امتیازی هستند و برای صعود به عنوان تیم دوم تلاش می کنند.

 

گروه H

در این گروه شاختار دونتسک اوکراین با ۱۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و صعودش را به دور بعد به عنوان تیم نخست نهایی کرده است. نماینده اوکراین در دیدار پنجم خود باید از قونیه اسپور ترکیه پذیرایی کند که با یک امتیاز در قعر جدول رده بندی جای دارد.

 

در دیگر دیدار این گروه خنت که با چهار امتیاز در جایگاه سوم است از براگا که ۵ امتیاز در رده دوم جای دارد پذیرایی خواهد کرد.

 

گروه I

شالکه با ۱۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی این گروه جای دارد و صعودش به دور بعد را نهایی کرده است. این تیم باید در ورزشگاه خانگی خود از نیس پذیرایی کند که در لیگ اروپا ناامید کننده ظاهر شده و با ۳ امتیاز در قعر جدول رده بندی جای دارد. صدرنشین لیگ فرانسه اگر می خواهد به دور بعد راه پیدا کند، باید در آلمان شالکه آماده را از پیش رو بردارد.

 

کراسنودار با ۶ امتیاز تیم دوم این گروه است که باید در ورزشگاه خانگی خود از سابزبورگ پذیرایی کند.

 

گروه J

فیورنتینا شانس نخست صعود از این گروه است که با ۱۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد. لاجوردی پوشان فوتبال ایتالیا برای نهایی کردن صعود خود به عنوان تیم نخست به دور بعد باید به مصاف پائوک بروند.

 

با توجه به اینکه فیورنتینا میزبان این دیدار پیش بینی می شود که به پیروزی برسد. در دیگر دیدار این گروه قره باغ که با ۷ امتیاز در رده دوم است باید در خانه اسلووان لیبرچ به میدان برود.

 

گروه K

در حساس ترین دیدار این گروه، اسپارتاپراگ در ورزشگاه خانگی خود از ساوتهمپتون پذیرایی می کند که این دیدار جنگ صدرنشینی است. اسپارتا با ۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و ساوتمپتون هم با ۷ امتیاز در رده دوم است.

 

در دیگر دیدار این گروه اینتر بحران زده که با ۳ امتیاز در قعر جدول رده بندی جای دارد در خانه هاپوئل به میدان خواهد رفت و اگر می خواهد شانس صعود داشته باشد، باید در این دیدار خارج از خانه به پیروزی برسد.

 

گروه L

در نهایت نوبت به آخرین گروه می رسد؛ جایی که در آن تیم های عثمانلی اسپور، ویارئال، زوریخ و استوا بخارست حضور دارند. در حساس ترین دیدار این گروه عثمانلی اسپور که با ۷ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد، باید در خانه استوا بخارست به میدان برود.

 

در دیگر دیدار حساس این گروه هم دو تیم ۵ امتیازی ویارئال و زوریخ که در رده های دوم و سوم جای دارند، در سوئیس به مصاف هم خواهند رفت.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------