بازیکن 2 میلیاردی استقلال را بشناسید(+عکس)




اخبار ورزشی - بازیکن 2 میلیاردی استقلال را بشناسید

در لیست اعضای تیم فوتبال استقلال درفصل جاری، نام بازیکنی به چشم می خورد که رقم دریافتی اش کمی بیش از 2 میلیارد تومان بوده است، آن هم در شرایطی که این ملی پوش قسمت عمده ای از مطالبات مالی اش را دریافت کرده است!

 پس از انتشار رقم قرارداد بازیکنان و مربیان پرسپولیس تهران که سر و صدا زیادی به پا کرد و بازخوردهای بسیاری در جامعه ورزش داشت، حالا خیلی ها منتظر هستند تا ریز رقم قراردادهای بازیکنان و مربیان استقلال تهران نیز منتشر شود.

 

اخبار,اخبار ورزشی,بازیکن 2 میلیاردی استقلال

 این در شرایطی است که حسن زمانی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در تازه ترین صحبت های خود ضمن بیان رقم قرارداد برخی از بازیکنان این تیم در لیگ 92-91 اعلام کرده است: «لیست هزینه های استقلال در لیگ امسال منتشر نشده اما دستگاه های نظارتی می‌توانند به باشگاه مراجعه کنند و هر اطلاعاتی که بخواهند در اختیارشان قرار دهیم.»

صحبت های زمانی نشان دهنده آن است که تا به امروز ریز قراردادهای بازیکنان و مربیان استقلال تهران رسانه ای نشده اما خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد که در لیست اعضای تیم فوتبال استقلال در فصل جاری، نام بازیکنی به چشم می خورد که رقم دریافتی اش کمی بیش از 2 میلیارد تومان بوده است!

این بازیکن که اتفاقا از ملی پوشان استقلال به حساب می آید، قسمت عمده ای از مطالبات مالی اش را نیز دریافت کرده است.

همین لیست باشگاه استقلال تهران نشان می دهد که چند بازیکن دیگر این تیم - که فقط یکی از آنها ملی پوش نیست - رقمی بالاتر از یک میلیارد تومان را دریافت کرده اند.

 امیر قلعه نویی سرمربی استقلال تهران نیز با رقم یک میلیارد و دویست میلیون تومان، قرارداد خود را با علی فتح الله زاده خویی به امضاء رسانده است.

 نگاه اجمالی به لیست استقلال نشان می دهد که رقم های دریافتی برخی از بازیکنان این تیم بالاتر از تیم رقیبش یعنی پرسپولیس تهران است. اگر در لیست پرسپولیس تنها علی دایی، سید جلال حسینی، محسن بنگر و محمد نوری میلیاردی ها این باشگاه به حساب می آیند، در استقلال تعداد این افراد بیشتر از پرسپولیس است.

لازم به یادآوری است که وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده ریز رقم قراردادهای بازیکنان و مربیان استقلال تهران نیز انتشار خواهد یافت.
اخبار ورزشی - جام جم
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------