کاپیتان سابق پرسپولیس به آخر خط رسید



  اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی , بنگر

مدافع تیم تراکتورسازی شرایط سختی را تجربه می کند؛ مصدومیت کهنه امانش را بریده؛ حالا به نظر می رسد او مجبور به خداحافظی از فوتبال شود.

 به گزارش  ورزش‌سه ،  روزی که محسن بنگر نتوانست در پرسپولیس به فوتبالش ادامه دهد و راهی تراکتورسازی شد، خیلی ها به امیر قلعه نویی خرده گرفتند. بنگر اما در تمرینات پیش فصل و بازی های ابتدایی توانست با عملکرد خوب پاسخ انتقادها را بدهد. موضوعی که او را از ترکیب اصلی تیمش دور کرد، مصدومیت‌های کهنه ای بود که از دوران پرسپولیس گریبان بنگر را گرفت. دو مصدومیت شدید از ناحیه زانو و البته کمر که حالا دومی او را در شرایط سختی قرار داده است.

 

بنگر بعد از اینکه کمتر از یکماه پیش کمرش را اوزن تراپی وآمپول تزریق کرد تا بتواند به فوتبال ادامه دهد، مجبور شد با مصدومیت خالد شفیعی در بازی مقابل برق نوین شیراز به زمین برود. بنگری که قرار نبود برای تراکتورسازی در آن مسابقه بازی کند، به زمین رفت و همین امر باعث تشدیدآسیب دیدگی اش شد. او امید داشت با استراحت برگردد اما دو شب قبل از بازی با صبای قم درد شدیدی از ناحیه کمر به سراغش آمد. مشورت با پزشکان تراکتورسازی و چند متخصص در نهایت او را به این نتیجه رساند که باید جراحی باز روی کمرش انجام دهد و پنجشنبه صبح این اتفاق رخ داد.

 

با توجه به جراحی سختی که بنگر روی کمرش انجام داده، به گفته پزشکان تراکتورسازی حداقل 6 هفته دور از میادین است اما بعید است او زودتر از دو ماه آینده بتواند در تمرینات و بازی های تراکتورسازی حاضر شود. از سوی دیگر بنگر خودش هم می داند نمی تواند در بازگشت به تراکتورسازی از ابتدا به اوج نزدیک شود. همه این عوامل احتمالا مدافع باتجربه تراکتور را مجبور به خداحافظی از فوتبال می کند.

 

با اینکه امیر قلعه نویی و سایر مسئولان تراکتورسازی نیز در این مدت بارها از بنگر بابت تعصبش تمجید کردند اما بعید است با شرایطی که برای این بازیکن پیش آمده در نیم فصل علاقه ای به ماندگاری این بازیکن در لیست خود داشته باشند. با توجه به اینکه تا نیم فصل حدود2 ماه زمان باقی است، احتمال اینکه بنگر در روزهای آینده تصمیم به خداحافظی بگیرد، کم نیست. هرچند که او قبلا هم چنین تصمیمی داشت اما بهبودی موقت او را از موضعش برگرداند و احتمال می داد بتواند برگردد که این اتفاق رخ نداد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------