پاشازاده: استقلال در دفاع تیمی ضعف دارد/ تغییری در شیوه بازی استقلال نمی‌بینم



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, پاشازاده

بازیکن اسبق استقلال معتقد است تغییری در سبک و شیوه بازی استقلال نسبت به فصول گذشته مشاهده نمی‌شود.

 مهدی پاشازاده، بازیکن اسبق تیم استقلال در خصوص بازی این تیم مقابل گسترش فولاد به   ایلنا گفت: بازی تیم استقلال همچنان فراز و نشیب‌های زیادی دارد. وقتی در یک بازی داخل خانه بااختلاف دو گل از حریف جلو باشید و نتوانید نتیجه بازی را حفظ کنید، نشان می‌دهد شرایط بر وقف مراد نیست. برد در بازی دیروز می‌توانست جایگاه استقلال در جدول را تثبیت کند و بار روحی و روانی تیم را بالا ببرد.

 

وی با بیان اینکه مشکل مهاجمان استقلال روحی و روانی است، تصریح کرد: گل زدن برای مهاجمان بهترین اتفاق ممکن است بنابراین نمی‌توان گفت مهاجمان استقلال از روی شکم سیری ضربات آخر را می‌زنند. من فکر می کنم مشکل مهاجمان استقلال در وهله اول استرس و فشاری است که از سوی رسانه‌ها و هواداران استقلال بر روی آنها وجود دارد. به غیر از این مشکلات فنی نیز وجود دارد که باید در تمرینات تیم برطرف شود.

 

مدافع اسبق استقلال در خصوص انتقاداتی که به خط دفاع استقلال وارد می‌شود، گفت: من در ابتدای فصل گفتم که دفاع باید تیمی باشد. وقتی توپ به راحتی وارد هجده قدم استقلال می‌شود، نشان می‌دهد که این تیم در دفاع تیمی ضعف دارد. از طرف دیگر نیز ضعف‌های فنی نیز در بعضی از بازیکنان استقلال دیده می‌شود که در بازی دیروز نیز این امر کاملا مشهود بود.

 

پاشازاده در پاسخ به این سوال که آیا ادعای اول فصل منصوریان مبنی بر تغییر سبک بازی استقلال، به وقوع پیوسته است، گفت: به غیر از تغییر بازیکنان استقلال و تغییر کادر فنی من تغییر محسوسی در شیوه و سبک بازی استقلال مشاهده نکردم. در حال حاضر نمی‌توان گفت استقلال با یک سبک و شیوه به خصوصی بازی می‌کند و نسبت به تیم‌های دیگر لیگ برتری متفاوت است.

 

سرمربی راه‌آهن در پایان در خصوص وضعیت تیم راه‌آهن گفت: وضعیت راه‌آهن خوب و اسفناک است. از نظر فنی ما در بهترین شرایط ممکن قرار داریم. بازیکنان جوان راه‌آهن سبک به خصوص از فوتبال را از خود به نمایش می گذارند. اما از نظر مالی شرایط ما اسفناک است. راه‌آهن تنها تیم لیگ یکی است که مالکیت آن مشخص نیست و ما نمی‌دانیم برای حل مشکلات‌مان به چه کسانی مراجعه کنیم. در بازی قبلی تیم من مشکل کمبود جوراب و ساقبند داشت. در هر حال و با این وضعیت وحشتناک، راه‌آهن عملکرد مناسبی داشته است و با صدر جدول تنها 5 امتیاز فاصله دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------