آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

برانکو: طارمی بخاطر فرصت‌سوزی به کمیته انضباطی نرفته است/ از جدایی عالیشاه و نوراللهی بی‌اطلاعم



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی, برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز مشکل زدن ضربات آخر را داریم اما نکته مثبتش این است که موقعیت‌های گل خوبی خلق می‌کنیم.

 به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار این تیم برابر پیکان و تساوی برابر شاگردان مجید جلالی گفت: این برای چهارمین بار است که لیگ پس از تعطیلی شروع می‌شود و طبیعی است که هر شروعی مشکلات خودش را دارد. قبلا هم گفته‌ام که در ۴ ماهی که با هم هستیم، ملی‌پوشان ما مدت بیشتری را در تیم ملی بودند تا باشگاه.

 

او ادامه داد: با همه این مسائل، به بازیکنانم تبریک می‌گویم که بازی خوبی برابر پیکان انجام دادند در حالی که حریف انگیزه زیادی داشت و تیم خوبی هم بود که در رده چهارم جدول قرار دارد.

 

برانکو افزود: آنچه من را راضی‌تر می‌کند این است که ۳۰ دقیقه آخر بازی را با یک بازیکن کمتر پیش بردیم و در همان حال شانس پیروزی داشتیم و دو موقعیت خیلی خوب برای گلزنی خلق کردیم.

 

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: متاسفانه هنوز هم مشکل زدن ضربه آخر را داریم و مهدی طارمی فرصت‌های گل زیادی را از دست می‌دهد اما در همین مسئله هم نکته مثبتی وجود دارد و آن این است که برابر پیکان ۴ فرصت صددرصد گل ایجاد کردیم.

 

برانکو ادامه داد: دوست داریم همیشه ببریم و تمام تلاش‌مان را نیز در این راستا به کار خواهیم گرفت. البته قدرت حریف نیز در این موضوع دخیل است. من از مسئولان ورزشگاه شهرک قدس تشکر می‌کنم که زمین را آماده کردند. فکر نمی‌کنم جای دیگری زمین به این خوبی باشد.

 

وی درباره طارمی نیز گفت: ما در هر بازی موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم و اطمینان داریم که مهدی طارمی نیز قصدش کمک به تیم است. ما باید در تمرین‌ها بیشتر کار کنیم. همچنین در قبال مهاجم نیز باید صبر کرد. مهدی طارمی در تیم ملی در پست تخصصی‌اش بازی نمی‌کند و شانس گلزنی برایش ایجاد نمی‌شود. این باعث می‌شود مهدی طارمی شم گلزنی‌اش را از دست دهد.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه دلیل احضار طارمی به کمیته انضباطی را می‌دانید یا خیر، گفت: می‌دانم ولی دلیلش را نمی‌گویم. یک بازیکن به خاطر خراب کردن موقعیت‌ها به کمیته انضباطی نمی‌رود اما شاید نیمکت‌نشین شود.

 

برانکو ادامه داد: در هر بازی اشتباهات داوری علیه ما صورت می‌گیرد اما ما دنبال بهانه‌جویی نیستیم. ما سعی می‌کنیم مشکلات فنی خود مانند گل نزدن را حل کنیم. این مساله داخلی باشگاه است.

 

او در ادامه در پاسخ به اینکه چرا بازیکنان پا به سن گذاشته در لیگ بهتر از جوان‌ها گلزنی می‌کنند گفت: جواب این سوال ساده است. بازیکنان مسن تجربه بیشتری دارند و با آرامش و ثبات بازی می‌کنند اما جوان‌ها در حال رشد و تکامل هستند. چیزی که بازیکن ۲۰ ساله نمی‌بیند، در ۳۰ سالگی به خوبی می‌بیند. تجربه مشخصه بسیار مهمی است و برای همین است که ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه خوب است. علیپور تازه ۲۰ ساله شده و طارمی سومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند.

 

سرمربی پرسپولیس درباره علت تصمیمش برای تمرین تیم پشت درهای بسته به جز یک جلسه بعد از بازی‌های تیم گفت: این روش عادی و معمولی خیلی از باشگاه‌هاست. اگر رسانه‌ها بخواهند با بازیکنان یا افراد باشگاه یا من مصاحبه کنند و از وضعیت باشگاه اطلاع کسب کنند، کافی به باشگاه اطلاع دهند و ما در خدمت‌شان خواهیم بود و هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

برانکو در مورد رادوشوویچ نیز گفت: خوشحالم که توانستید ببینید رادو دروازه خوبی است. ما این بازیکن را آوردیم تا با بیرانوند رقابت کند. ان‌شاءالله بیرانوند مصدومیتش برطرف شود و دوباره به ترکیب تیم بازگردد. بیرانوند دروازه‌بان اول ماست.

 

وی ادامه داد: اینطور نیست که من به بازیکنی اعتقاد نداشته باشم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. رامین را به بازی آوردیم چون خصوصیت هجومی بیشتری دارد و دیدید حتی زمانی که ۱۰ نفره بودیم تیم برتر زمین بودیم و در آن ۳۰ دقیقه پیکان فقط یک شانس در دقیقه ۹۲ داشت.

 

برانکو در مورد علیپور نیز گفت: هر بازیکنی در هر مقطع دچار بحران می‌شود. مخصوصا این مساله برای مهاجمان بیشتر است. شما آمادگی تیم‌های دیگر را ببینید. آنها با تمام توانشان در مقابل ما ظاهر می‌شوند به همین دلیل کار مهاجمان سخت است. امسال نسبت به سال قبل سخت‌تر است. ما همچنین سه ماه بازیکنان اصلی خود را همراه تیم نداشتیم.

 

وی در شرایط جدول نیز گفت: نباید انتظار داشته باشید تا اینجای فصل ما با ۱۵ امتیاز اختلاف نسبت به تراکتور از این تیم بالاتر باشیم. لیگ طولانی است و سرنوشتش مجهول است. بازی‌های امسال سخت خواهد بود. تراکتور تقویت شده و استقلال و نفت هم تیم‌های قوی هستند. پیکان دور از انتظار ظاهر شده و سپاهان نیز تا انتهای فصل به رتبه‌های بالاتر صعود خواهد کرد بنابراین هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

 

برانکو درباره جدا شدن نوراللهی و عالیشاه نیز گفت: ما این خبرها را فقط از رسانه‌ها شنیده‌ایم و از این جریان بی‌اطلاعیم. امید و احمد وظیفه‌ای نسبت به کشور خود دارند که باید آن را انجام دهند. این با خودشان است که چه زمانی خدمت سربازی خود را پشت سر بگذارند. همچنین وضعیت دانشگاه آنان نیز به خودشان مربوط است.

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------