آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

رسول خادم: به عنوان سرپرست خزانه داری کمیته سه اولویت کاری دارم



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی , رسول خادم

سرپرست خزانه داری کمیته ملی المپیک ضمن اعلام سه اولویت کاری خود در حوزه مالی این کمیته ابراز امیدواری کرد که دوره حضور و همکاری اش به عنوان سرپرست خزانه داری خیلی طولانی نباشد.

 به گزارش مهر، رسول خادم که هفته گذشته از سوی کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک به عنوان سرپرست خزانه داری این کمیته انتخاب شد، اظهارداشت: باتوجه به این که آقای شجاعی خزانه دار کمیته ملی المپیک استعفا دادند و هیات اجرایی به رئیس کمیته المپیک این اختیار را داده بود که تا زمان تعیین خزانه دار از سوی مجمع، فردی را به عنوان سرپرست خزانه داری تعیین کند ، بنا به درخواست  کیومرث هاشمی و ضرورت مدیریت مباحث مالی مرتبط با کمیته المپیک که میتواند بر شرایط فدراسیون های ورزشی بطور مستقیم اثر گذار باشد، به دلیل سوابق و تجربیات بودجه ای و مالی اینجانب در سازمانهای  غیر ورزشی، قرار شد تا زمان تعیین خزانه دار از سوی مجمع کمیته ملی المپیک، دوستان را در این بخش کمک کنم.

 

وی با بیان اینکه امیدوارم دوره حضورم در کمیته ملی المپیک به عنوان سرپرست خزانه داری طولانی نباشد، خاطرنشان کرد: در حوزه های مالی کمیته ملی المپیک  فعلا اتمام حسابرسی ها، اتمام برنامه عملیاتی سال ٩٥ کمیته، و بستن بودجه سال ٩٦ کمیته المپیک اولویت دارد.

 

خادم در مورد برخی اظهار نظرها که آیا با توجه به استعفای شجاعی به دلیل دو شغله بودن حضور وی شائبه دو شغله بودن را ایجاد نمی کند، خاطر نشان کرد: البته این موضوعی است که متولیان در کمیته ملی باید پاسخ بدهند، اما به هر حال سرپرستی شغل محسوب نمی شود و همانطور که گفتم امیدوارم در این مدت کارها سرو سامان یابد و خزانه دار هم تعیین  شود تا امور را به او بسپاریم. 

 

وی افزود: اکبر فلاح از قهرمانان بزرگ و برجسته کشتی ایران هستند و فردی است که با تمام وجود کشتی را دوست دارد و در این مدت هم از این ورزش جدا نشده و صادقانه تلاش خود را برای کشتی کشور انجام داده است.

 

خادم گفت: در این مدتی که روسای فدراسیون های مختلف آمده اند و رفته اند، آقای فلاح کار خودش را در کشتی با اعتقادی که به نظر من بسیار ارزشمند می باشد، دنبال کرده است.

 

رئیس فدراسیون کشتی خاطر نشان کرد:. مهم این است که او با علاقه مسائل کشتی را دنبال می کند و خودش بطور مستقیم درگیر کار فنی است.  نظرات ایشان بعنوان یک قهرمان و پیشکسوت که هم دوره من و بسیاری از عزیران در دهه 90 میلادی بوده است و بعنوان یک عضو با افتخار خانواده کشتی قابل احترام می باشد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------