گلری که منصوریان او را برای رحمتی کنار گذاشت؛تیم‌ملی را می‌خواهد!



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی,وحید طالب‌لو

وحید طالب‌لو دروازه‌بان فولاد خوزستان در بازی با سپاهان یک پنالتی مهم را مهار کرد تا نقش مهمی در تساوی بیرون از خانه تیمش مقابل پرافتخارترین تیم لیگ برتر داشته باشد.

به گزارش خبرورزشی؛ او زمانی که به فولاد آمد، این تیم در رده شانزدهم قرار داشت ولی حالا شرایط فولاد تغییر کرده و آن‌ها برای هر تیمی یک حریف دردسرساز محسوب می‌شوند. در مورد تساوی فولاد مقابل سپاهان با طالب‌لو حرف زدیم و او به سؤالات پاسخ داد.

 

بازی با سپاهان چطور بود؟

بازی خوب و هیجانانگیزی بود و هر دو تیم فرصت‌های خوبی برای گل زدن داشتند. اعتقاد دارم هم سپاهان و هم ما می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم ولی در نهایت امتیازها تقسیم شد. برای ما مساوی در اصفهان عالی نبود ولی خوب بود و توانستیم با امتیاز به اهواز برگردیم.

 

در مورد پنالتی‌ای که مهار کردی، صحبت کن

من کار خودم را انجام می‌دهم و وظیفه‌ام این است که گل نخورم. خوشحالم که نقش کوچکی در تساوی تیمم داشتم.

 

ظاهراً ورزشگاه نقش جهان هم برای تو استادیوم خوش‌یمنی است؟

بله، من از گذشته خاطرات خوبی از ورزشگاه نقش جهان دارم و خاطرات بازی‌های قدیمی برایم زنده شد. اولین باری که در لیگ برتر بازی کردم، در همین ورزشگاه به میدان رفتم که مقابل سپاهان مساوی کردیم. چند بازی خوب هم در این ورزشگاه انجام دادم. خوشحالم که دوباره در این استادیوم عملکرد خوبی داشتم.

 

نقش جهان نسبت به گذشته خیلی فرق کرده، درست است؟

بله همینطور است و خیلی چیزها در ورزشگاه تغییر کرده است. قبلاً از ضلع شمالی ورزشگاه وارد زمین می‌شدیم و حالا تیم‌ها از وسط زمین می‌آیند. زمین چمن هم که کیفیت بسیار خوبی دارد و گنجایش ورزشگاه هم که بیشتر شده است.

 

با عملکرد خوبی که در این فصل داشتی، امیدوار هستی به تیم ملی دعوت شوی؟

من کارم را باید به بهترین شکل انجام دهم و بقیه مسائل به کادر فنی تیم مربوط می‌شود. امیدوارم دعوت شوم. من در این مورد ناامید نیستم.

 

ولی برخی معتقدند کی‌روش بازیکنان و دروازه‌بان‌هایش را انتخاب کرده و دیگر قصد ندارد تغییری ایجاد کند

من معتقدم اگر کاری کنم و نمایش خوبی داشته باشم، عملکردم دیده می‌شود. دوست دارم به تیم ملی کشورم خدمت کنم و اگر شرایط مهیا باشد، دعوت شوم. اگر به تیم ملی دعوت شوم با جان و دل تلاش می‌کنم و اگر هم دعوت نشدم، برای تیم ملی از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------