آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

قلعه نویی: آبروی 20 ساله ام رفت



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال


اخبار ورزشی -  قلعه نویی: آبروی 20 ساله ام رفت

امیر قلعه نویی از باخت سنگین برابر تراکتورسازی دلخور بود.

شکست سنگین استقلال در تهران برابر تراکتورسازی باعث شد تا استقلال در 5 ضلعی قهرمانی آخر شود. جایگاهی که سبب می شد تا قلعه نویی در همه سال های مربیگری اش در مقام سرمربی از زمان حضور در استقلال، بدترین نتیجه را بگیرد. او که در این مقام پایین تر از سوم لیگ نشده بود، برای این پنجمی دلخور بود.

 

از شکل بازی تیمش دلگیر بود. از نیکبخت برای نمایش ناامید کننده اش در سمت چپ زمین، از خط دفاعی اش برای اینکه روی گل اول، یار مستقیم را ول کرده بودند، رحمتی برای گل اول که خیلی ساده به تور چسبید، از امیر حسین صادقی برای دو خطای بی دلیلی که به تراکتورسازی داد. از کمک داور برای اینکه گل دوم می توانست آفساید باشد و از آندو تیموریان برای اینکه در این بازی بزرگ و روز مهم در ترکیب نبود. پیشتر هم استقلال در نبود آندو در 6 بازی بی نصیب مانده بود و دو مسابقه ای که برگشت تیم قلعه نویی 4 امتیاز گرفت.

امیر اصلا باورش این نبود اتفاقاتی رقم بخورد که او در بین 5 تیم ، پنجم شود پس وقتی به رختکن رسید، وقتی همه شاگردانش دورش بودند با دلخوری گفت : « آبروی 20 ساله ام رفت.» ناراحتی در چهره اش مشهود بود و طبق معمول کمی هم سر همین ها که اسم شان قطار شد، اوقات تلخی کرد. قلعه نویی از سال 1382 که به استقلال آمد تا امسال غیر از دوره کوتاه حضور در مس که برای نجات این تیم از سقوط رفت، هیچ گاه نتیجه ای این قدر بد را در کارنامه اش نداشت. او بعد از بازی درحالی که مدام بین همراهان همیشگی اش افسوس می خورد سوار بر بنزش شد وبه همراه امیر هوتن از ورزشگاه خارج شد.
اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------