تاج: کفاشیان به ما کمک کرده‌، اما او با رای مجمع AFC پُست گرفته است



  اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی ,تاج

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: کفاشیان به ما کمک کرده‌، اما او با رای مجمع AFC پُست گرفته است.

 به گزارش فارس، مهدی تاج که برای حضور در مجمع انتخاباتی فوتبال استان خراسان رضوی به مشهد رفته، درباره وضعیت دو تیم پدیده و سیاه‌جامگان گفت: ما نگران این دو تیم هستیم و حتی این موضوع را در جمع هم مطرح کردم، البته بیشترین کمک را ما به این دو باشگاه انجام دادیم اما نمی‌دانم چرا مسئولان استانی برای کمک به این دو باشگاه حاضر نیستند، مطمئناً اگر این دو باشگاه حذف شوند، آوردن یک تیم از مجرای فوتبالی به لیگ برتر خیلی سخت است؛ چراکه مجراهای غیرفوتبالی موضوعی است که ما قطعاً مقابل آن خواهیم ایستاد.

 

مطمئن باشید بحث تیم خریدن موضوعی است که ما مقابل آن می‌ایستیم. پس بهتر است مسئولان استانی همین حالا به این دو باشگاه کمک کنند تا اتفاقی که برای ملوان افتاد دیگر اتفاق نیفتد. مسئولان ملوان می‌خواستند 15 میلیارد تومان برای خرید یک سهمیه هزینه کنند و مطئناً اگر همین پول را برای این باشگاه زودتر هزینه می‌کردند این تیم ریشه‌دار در لیگ برتر باقی می‌ماند و به همین دلیل مسئولان استان خراسان رضوی تا فرصت دارند باید به این تیم کمک کنند.

 

وی درباره شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: شرایط که خوب است اما دو امتیاز مهم ما را سوزاندند و از بین بردند، آن هم از طریق مسائل غیرفوتبالی؛ چراکه اگر زمین بازی ایران و سوریه یک زمین فوتبال بود، می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم، اما آنجا زمین فوتبال نبود. مطمئناً اگر ما اعتراضی می‌کنیم برای گرفتن حق‌مان است و اهل جنجال و دعوا نیستیم. امیدوارم که مسئولان AFC هم منطقی فکر کرده و تغییر رویه دهند.

 

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد کفاشیان به عنوان نایب رئیس AFC گفت: کفاشیان به ما کمک کرده، اما وقتی کرسی می‌گیریم با رأی اعضا بوده و به‌طورمثال اگر من رئیس فدراسیون فوتبال می‌شوم این موضوع با رأی اعضای مجمع بوده و من با اتکا به آن رأی کار می‌کنم و خودم کاره‌ای نیستم. من به شخصه به این نتیجه رسیدم که اعتراض کنم و سکوت را نپسندیدم. به همین دلیل اعتراض کردم و دیدید که یک بار ایستادگی فدراسیون جواب داد و حتی احمدرضا براتی به عنوان نایب رئیس تعیین صلاحیت‌ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد. ما از کفاشیان خواسته‌ایم که هر کمکی که می‌تواند به ما انجام دهد که البته در بحث اخیر او هم اعتراض داشت.

 

تاج تصریح کرد: درباره بازی با سوریه و شرایط آن چه کسی می‌تواند بگوید که شرایط عادی بوده است؟ دو امتیاز ما سوخت و خدا نیاورد آن روزی را که ما در روز پایانی ما به این دو امتیاز نیاز داشته باشیم، آن‌وقت مردم ما را نمی‌بخشند که چرا تاج و دیگران ساکت بودند. البته شنیده‌ام که یک عضو ایرانی در کنفدراسیون فوتبال آسیا گفته شرایط بازی عادی بوده است، اما نمی‌دانم او بر چه اساسی این حرف‌ها را مطرح کرده است. نمی‌دانم او از چه دیدی این مسائل را عنوان داشته، اما سوال من این است که کدام آدم سالمی می‌گوید که آن بازی شرایطش عادی بوده است؟ آیا ناظر عرب بازی عادی بود؟ آیا داور عرب بازی عادی بود؟ زمین بازی عادی بود؟ شاید هم عادی بوده است!

 

وی در باره عملکرد علی کفاشیان هم خاطرنشان کرد: به هر حال ما باید از او استفاده کنیم؛ چراکه حضور او یک امتیاز است. حضور کفاشیان در AFC برای ما خوب است اما او هم باید بیشتر تلاش کند تا به ما کمک کند. ما بودن او را یک امتیاز می‌دانیم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------