آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

وقتی اعضای هیات مدیره به جای مشکل‌گشایی، خودشان مشکل می‌شوند!



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی, فوتبال ایران

اظهارات خارج از وظیفه اعضای هیات مدیره در فوتبال ایران پدیده‌ای است که در سالیان اخیر گریبان فوتبال ایران را گرفته است.

 به گزارش ایسنا، مسئله عجیبی در چند سال گذشته گریبان فوتبال ایران و به خصوص تیم‌های استقلال و پرسپولیس را گرفته و آن هم اظهارنظرهای فنی اعضای غیر فنی هیات‌ مدیره‌های این دو تیم است. البته سهم استقلال در این زمینه سنگین‌تر از پرسپولیس است و در چند سال اخیر و از زمان مدیریت علی فتح‌الله‌زاده تاکنون این مسئله در هیات مدیره استقلال وجود داشته است.

 

سال گذشته این بحث‌های فنی که بی ربط به هیات مدیره هستند منجر به درگیری لفظی شدید مسعود معینی و مقداد نجف‌نژاد شد و خودش حواشی زیادی را برای استقلال ایجاد کرد. در سال گذشته هیات مدیره استقلال بارها و بارها علیه پرویز مظلومی صحبت کرد تا جایی که واکنش سرمربی وقت استقلال را به همراه داشت.

 

چندان دور نیست وقتی به یاد آوریم در سال ۸۶ همین اتفاق برای مرحوم حجازی رخ داد و هیات مدیره وقت استقلال با فشار عجیب روی حجازی، نهایتا فیروز کریمی را به این تیم آورد و در نهایت این تیم نه تنها شرایطش بهتر نشد بلکه در رده سیزدهم جدول قرار گرفت.

 

بعد از تساوی استقلال برابر گسترش فولاد، حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال در اظهارات گوناگونی به علیرضا منصوریان حملاتی را داشت و در رسانه‌ها از سرمربی استقلال انتقاد کرد. البته کسی نیست که منکر برخی اشتباهات فنی در استقلال باشد ولی مطرح کردن انتقادات فنی آیا برعهده عضو هیات مدیره است؟ متاسفانه این مشکل مدت‌های زیادی است که در استقلال وجود دارد و در گذشته کسانی دیگر این چنین درباره مسائل فنی صحبت می‌کردند که باید از خود آنها پرسید برای استقلال و پرسپولیس چه کرده‌اند؟ بدهی سی میلیاردی استقلال به سازمان مالیاتی یا برداشته شدن یک میلیارد پول این باشگاه از سوی آن سازمان و مسائلی از این دست، چیزهایی است که اعضای هیات مدیره باید درباره اش پاسخگو باشند، وگرنه در بحث فنی که استقلال و پرسپولیس به قدر کافی پیشکسوت دارند و نیازی به عضو هیات مدیره در اینجا نیست.

 

این روزها شنیده می‌شود که هیات مدیره استقلال و پرسپولیس به زودی شاهد تغییرات گسترده‌ای خواهند بود و بد نیست که مسئولان وزارت ورزش از اعضای فعلی بپرسند آیا ریالی به تیم‌های خود کمک کرده‌اند یا باعث تزریق پول شده‌اند یا نه؟

 

قطار فوتبال ایران در حال حرکت است ولی با روند چند سال اخیر تنها یک مسیر دایره‌ای را سیر می‌کند و شاید بد نباشد تحولی بزرگ در اعضای هیات مدیره دو باشگاه را شاهد باشیم. کسانی بیایند که گره‌ای از مشکلات باز کنند نه گره‌ای اضافه کنند. کسانی باشند که به حدود خود آشنا باشند و از طریق مدیرعامل با تیم در ارتباط باشند. کسانی بیایند که وظایف خود را انجام دهند و بابت آنها پاسخگو باشند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------