جانشین پروین کیست؟



اخبار,اخبار ورزشی,جانشین پروین


اخبار ورزشی - جانشین پروین کیست؟

با پایان یافتن سیزدهمین دوره لیگ برتر مدیریت باشگاه پرسپولیس نیز شاهد تغییرات گسترده‌ای در خود خواهد بود و علی پروین بعد از حضور 3 ماهه هیچ شانسی برای ماندن در راس این باشگاه ندارد.

فصل 93-92 لیگ برتر اگرچه برای پرسپولیس پایان خوشی داشت و این تیم بعد از سه سال توانست بار دیگر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، اما مسائل مدیریتی این باشگاه همچنان یک نگرانی مهم برای هواداران محسوب می‌شود.

بی‌شک تیمی که می‌خواهد فصل بعد خود را برای موفقیت در سه جام آماده کند باید از همین امروز که کمتر از 24 ساعت از پایان لیگ گذشته برای فصل بعد برنامه‌ریزی کند و به فکر انتخاب بازیکنان و گذاشتن اردوهای آماده‌سازی باشد. با این حال مدیریت پرسپولیس در حال حاضر در شرایطی نیست که بتواند برای فصل بعد با قاطعیت برنامه‌ریزی کند.

پس از رفتن رویانیان و مطرح شدن بحث بدهی‌های سنگین باشگاه، وزارت ورزش وارد ماجرا شد و علاوه بر گماشتن چند حسابرس در این باشگاه از بستن هرگونه قرارداد جدید هم جلوگیری کرد. گذشته از این در ماجرای پرداخت دو میلیارد تومان از سوی وزارت‌خانه به پرسپولیس، بحث‌ها و اختلافات زیادی میان مدیران پرسپولیس و برخی از مسئولن وزارت ورزش به وجود آمد که باعث شد در حال حاضر رابطه دو طرف به هیچ وجه خوب نباشد.

پیش از آغاز سال جدید خادم در نشستی که با پیشکسوتان پرسپولیس داشت اعلام کرده بود به زودی دو عضو جدید هیات مدیره معرفی می‌شوند تا از میان آنها و اعضای قدیمی مدیرعامل جدید انتخاب شود. با این وجود این اتفاق تاکنون نیفتاده و حال که لیگ تمام شده احتمال تغییر در کل هیات مدیره هم وجود دارد.

از سوی دیگر خبرهای رسیده از وزارت ورزش حکایت از آن دارد که پروین به هیچ عنوان شانسی برای ماندن در پرسپولیس ندارد و به نظر او نه تنها از مدیرعاملی بلکه از عضویت هیات مدیره هم کنار خواهد رفت.

همچنین پیش از آغاز سال جدید گمانه‌زنی‌ها حاکی از حضور احتمالی سعید فائقی و محمدرضا ساکت در راس باشگاه پرسپولیس بود اما با مخالفت آنها در حال حاضر چیزی مشخص نیست و باید دید ترکیب جدید هیات مدیره پرسپولیس چگونه خواهد بود و مدیریت این تیم پرطرفدار در نهایت به چه فردی خواهد رسید.
 اخبار ورزشی -  خبرگزاری ایسنا  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------