تکلیف علی دایی برای فصل بعد روشن شد



اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس


اخبار ورزشی - تکلیف علی دایی روشن شد / نیلسون بر می گردد

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید خبر جدایی علی دایی از این تیم صحت ندارد و این مربی برای فصل بعد هم در پرسپولیس می‌ماند.

 محمد پنجعلی درباره پیروزی پرسپولیس برابر استقلال صنعتی خوزستان و کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ و سهمیه آسیایی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما در این فصل فراز و نشیب زیادی داشتیم. نگران بودیم مسائلی که در هفته‌های گذشته علیه ما بوجود آمد روی کارمان تاثیر بگذارد ولی خوشبختانه بازیکنان در بازی آخر تمرکز خوبی داشتند و به پیروزی رسیدند.

وی درباره اینکه چرا بعضی از بازیکنان پرسپولیس از جمله پیام صادقیان مدام با بازیکنان حریف درگیر می‌شدند، گفت: داور بعضی مواقع سوت‌هایی می‌زد که احساسمان این بود برای تیم حریف ملاحظه می‌کند. وی به راحتی از کنار چند صحنه که می‌توانست اخراج بازیکن حریف را در پی داشته باشد گذشت. به همین خاطر بازیکنان پرسپولیس یک مقدار عصبی بازی کردند که این مسئله ناشی از اتفاقات هفته‌های گذشته هم بوده است.

سرپرست پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر جدایی علی دایی از پرسپولیس به خاطر شرایط کنونی، تاکید کرد: چنین چیزی صحت ندارد. دایی در پرسپولیس می‌ماند ولی شرایط هم مهم است. تیم ما در حال حاضر بلاتکلیف است. این در حالی است که پرسپولیس باید فصل آینده برای آسیا بسته شود. ما نیاز داریم که نقاط ضعفمان را بپوشانیم و تکلیف بازیکنان را مشخص کنیم.

پنجعلی همچنین خاطرنشان کرد: تعدادی از بازیکنان هستند که می‌خواهند از پرسپولیس جدا شوند که با شرایط فعلی، این خواسته آنها طبیعی است. باید وضعیت باشگاه مشخص شود. اگر قرار است علی پروین مدیرعامل باشگاه بماند، وزارت ورزش باید از وی حمایت کند و مطالبات بازیکنان را بدهد. من واقعا چنین وضعیتی را در هیچ تیمی ندیده‌ام.

وی در ادامه گفت: اگر شرایط همینطور باشد همه بازیکنان می‌روند چون چیزی مشخص نیست. پرسپولیس باید برای فصل بعد درست بسته شود. نمی‌توان با این قضیه احساسی برخورد کرد و گفت که پولی برای پرداخت به پرسپولیس نداریم. چرا باید پرسپولیس را با این کارها ضعیف کرد؟

 سرپرست پرسپولیس درباره خداحافظی نیلسون از بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی با استقلال صنعتی هم تصریح کرد: نیلسون برای استراحت به برزیل رفت. او به ایران بر می‌گردد. خود نیلسون دوست دارد سال آینده هم در پرسپولیس بماند.

 پنجعلی در پایان از احتمال برگزاری جلسه‌اش با رویانیان خبر داد و گفت: قرار بود امروز با رویانیان (مدیرعامل پیشین پرسپولیس) جلسه داشته باشم تا وی مشکلات مالی را حل کند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در هفته پایانی لیگ برتر موفق شد برابر تیم استقلال صنعتی خوزستان به برتری برسد و عنوان نایب قهرمان لیگ برتر را از آن خود کردند.
اخبار ورزشی - قدس آنلاین 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------