آقای هدایتی! بازگشت پول بیت المال مهمتر است یا خرید دهها میلیونی پیراهن مالدینی؟




آقای هدایتی! بازگشت پول بیت المال مهمتر است یا خرید دهها میلیونی پیراهن مالدینی؟

هدایتی که خودش در مصاحبه ها و در واکنش به گزارش مستند سایت «انتخاب»، اشاره کرده است که تنها دوهزار و پانصد میلیارد ریال به بانک پارسیان بدهکار است، سعی کرده تا با ورود به فعالیت های خیرخواهانه از خود یک شخصیت رویایی بسازد.

اخبار,اخبارورزشی,هدایتی, پرسپولیس


 پس از انتشار اخباری مربوط به بدهی 5 هزار میلیاردی هدایتی و دلایل مخالفت با حضور وی در پرسپولیس، اخبار جدیدی مورد برخی دیگر از بدهی های وی به دست رسید که پیش از انتشار آنان، اشاره به برخی رفتارهای عجیب و پرشائبه ی وی، خالی از لطف نیست.

همواره افرادی که نیاز به تطهیر و موجه نشان دادن خود دارند از ابزار رسانه و فعالیت های خیرخواهانه به شدت استفاده می کنند. هدایتی نیز از این قائده مستثنی نیست. وی در جهت ایجاد یک برند و جولان دادن راحت تر در بانک ها و بین شرکای خود، ورود به فوتبال را انتخاب کرد و با ایجاد جریان های رسانه ای سعی کرد خود را فردی ورزش دوست و دست و دل باز نشان دهد و این در حالی است که با استفاده از پوشش ایجاد شده به راحتی توانسته است به اهداف تجاری خود دست پیدا کند و افرادی که با وی مراودات مالی داشته اند تحت تاثیر برند وی قرار بگیرند.

برخی مدیران بانک ها و موسسات مالی نیز تحت تاثیر شهرت وی بدون استعلام های لازم و با وثایق نامطمئن و ناکافی به وی تسهیلات کلان اعطا می کنند و همچنین در مقابل وصول مطالبات خود نیز جدیت کافی را ندارند. هر چند که این تنها یکی از دلایلی است که مدیران بانک ها را نسبت به وظایف خود بی مسئولیت تر می کند!

اما هدایتی که خودش در مصاحبه ها و در واکنش به گزارش مستند سایت «انتخاب»، اشاره کرده است که تنها دوهزار و پانصد میلیارد ریال به بانک پارسیان بدهکار است، سعی کرده تا با ورود به فعالیت های خیرخواهانه از خود یک شخصیت رویایی بسازد.

مثلا هدایتی بدهی بازیکنان لیگ برتر را می پردازد و یا پیراهن پائولو مالدینی را می خرد. هر چند که چک 150 میلیونی وی نیز پاس نمی شود!

از دیگر فعالیت های نمایشی هدایتی نیز می توان به انتشار اخباری از وی در خصوص آزادی زندانیان اشاره کرد. هر چند که بعضی از افراد مطلع و مرتب معتقدند که در این رابطه وی دچار سیاه نمایی و غلو شده است!

اگر از انگیره های نامشخص و شخصی وی بگذریم، باید پرسید که آقای هدایتی؛ کسی از شما که جزء بزرگترین بدهکاران به بانک های خصوصی و دولتی این کشور می باشید انتظار ندارد که هر روز در صدر اخبار فعالیت های خیرخواهانه باشید.

... و اگر فرض بر صحت ادعای ایشان در مورد میزان بدهی اش به سیستم بانکی کشور بگذریم، جای این سئوال جدی باقیست که ایشان چگونه بازپرداخت بدهی صدها میلیاردی خود را فدای خریدهای تشریفاتی و تبلیغاتی (مثل خرید پیراهن مالدینی) می کند؟

جناب آقای هدایتی؛ اکنون شما به تعداد زیادی از سهامداران بانک های خصوصی طرف حسابتان و همچنین بیت المال بدهکار هستید، بدهی که بیش از 9 سال از زمان سررسید آن می گذرد و خود شما بیشتر در جریان هستید که کشور درگیر چه مشکلاتی هست و وصول بدهی های شما چه کمکی می تواند به حل مشکلات مردم و کشور بکند؛ آیا بهتر نیست که به جای صرف هزینه های کلان در راه فوتبال و یا سایر فعالیت های نمایشی مثل خرید پیراهن یک فوتبالیست، بدهی خود را بپردازید تا از زیر دیون بیت المال مسلمین و شمار زیادی از مردم این کشور بیرون بیائید؟ 

اخبار ورزشی - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------