شروع اقدام رسمی لیورپول برای جذب آزمون



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, سردار آزمون

باشگاه لیورپول اقدامات اولیه برای جذب مهاجم ایرانی را آغاز کرده و امیدوار است در زمستان این بازیکن ایرانی را به خدمت بگیرد.

 به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی استار، چند هفته‌ای است خبر پیوستن سردار آزمون بعه لیورپول در رسانه‌های معتبر جهان شنیده می‌شود و به نظر می‌رسد این انتقال روز به روز در حالی واقعی‌تر شدن است و به زودی شاهد حضور یک بازیکن ایرانی در یکی از بهترین تیم‌های اروپا خواهیم بود.  

 

این مهاجم ایرانی 21 ساله می‌تواند با رفتن به لیورپول تاریخ سازی کند و اولین ایرانی تاریخ لیورپول باشد. ولی او اولین ایرانی نخواهد بود که به لیگ برتر خواهد رفت. کریم باقری اولین ایرانی بود که با رفتن به چارلتون توانست حضور در لیگ برتر را تجربه کند. البته او تنها 15 دقیقه در کل فصل برای چارلتون به میدان رفت و زمان زیادی برای حضور در این تیم را به دست نیاورد. بعد از او آندرانیک تیموریان برای بولتون در لیگ برتر بازی کرد و در ادامه اشکان دژاگه نیز حضور خوبی برای فولام در لیگ برتر داشت و نفر سوم این تیم لندنی بود.

 

آزمون مهاجم انعطاف پذیری است که می‌تواند در چند پست مختلف در خط حمله بازی کند و این قابلیتی است که باعث می‌شود تیم‌ها به دنبال جذب او باشند. 

 

در حال حاضر سران باشگاه لیورپول در حال بررسی این انتقال هستند و بعد از زیر نظر گرفتن سردار در بازی های قبلی، در حال حاضر مقدمات برای ارائه پیشنهاد رسمی به باشگاه روستوف در حال انجام است. آزمون بازیکنی نیست که بلافاصله بعد از جذب از سوی تیم، تبدیل به فوق ستاره آن شود و چیز جدیدی برای لیورپول فراهم کند. او نیاز به پیشرفت دارد تا در آینده به بازیکن مهمی برای تیمش تبدیل شود. درست شبیه مارکو گروئیچ که ژانویه سال گذشته به لیورپول پیوست و این باشگاه نیز او را به چند تیم قرض داده تا پیشرفت کند.

 

سردار آزمون عنوان کرده است که تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی از تیم هایی چون آژاکس، مارسی یا لیورپول دریافت نکرده و در صورت دریافت هر گونه پیشنهاد از این تیم ها، آن را بررسی خواهد کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------