آخرین خبر از تغییرات در باشگاه پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی, نایب قهرمان لیگ برتر

 

اخبار ورزشی - از تغییرات جدی در پرسپولیس خبری نیست

رئیس هیأت مدیره فوتبال پرسپولیس گفت: با پیگیری‌هایی که انجام دادم فعلاً در مورد تغییرات چیزی به ما ابلاغ نشده است.

  محمدصادق اکبری ضمن تبریک نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: این افتخار در شرایطی به دست آمده که همه بازیکنان و کادر فنی به خاطر هواداران همت کردند و با یک تلاش و کوشش و بازی‌های فداکارانه پرسپولیس را نایب قهرمان لیگ برتر کردند.

وی افزود: مشکلات متنوعی داشتیم اما بازیکنان سخت جنگیدند و با پشت به خیلی از مسائل حاشیه‌ای برای موفقیت هم قسم شدند که جا دارد از طرف هیأت مدیره از تمام بازیکنان مخصوصاً علی دایی به عنوان کادر فنی که واقعاً تأثیرات بسزایی داشت تقدیر و تشکر کنم شاید هر کسی غیر از دایی بود و یا بازیکنان پرسپولیس حاشیه‌ها ضربه بدتری به آنها می‌زد و خدای ناکرده نایب قهرمانی را هم از دست می‌دادیم.

وی در پاسخ سؤالی که آیا قرار است تغییراتی در هیأت مدیره و مدیریت باشگاه انجام شود یا خیر؟ گفت: بالاخره ما تابع وزارت ورزش هستیم اما جا دارد از علی پروین هم تشکر کنم تعامل پروین و دایی به نظرم می‌تواند در موفقیت پرسپولیس همیشه تأثیرگذار باشد. پروین و دایی یکی از بزرگان باشگاه پرسپولیس است که اعتبار رنگ قرمز به شمار می‌رود. ایشان هم به نوبه خود زحماتی کشید از ایشان هم تشکر می‌کنم اما تا به این لحظه در مورد تغییرات علیرغم یک یا دو با پیگیری چیزی به ما ابلاغ نشده است.

وی افزود: ما هم نگران آینده پرسپولیسیم بالاخره فصل نقل و انتقالات است و بازیکنان از الان تیم‌های آینده خود را مشخص می‌کنند امیدوارم که تصمیمی اگر قرار است گرفته شود زودتر انجام شود چون پرسپولیس باید آسیایی بسته شود و راه بسیار سختی دارد.
 اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------