مخالفت باشگاه سایپا با استعفای حسین فرکی



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی, باشگاه سایپا

باشگاه سایپا با استعفای حسین فرکی از سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه مخالفت کرد. فرکی امروز بعد از این تصمیم هیات مدیره باشگاه سایپا، به همراه مدیرعامل در تمرین این تیم حضور یافت.

 به گزارش  مهر و به نقل از سایت باشگاه سایپا، حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از قبول شکست مقابل استقلال خوزستان از سمت خود استعفاد داد،  که برهمین اساس هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی سایپا امروز با حضور حسین فرکی وسایر اعضا تشکیل شد.

 

فرکی این در این جلسه ضمن تاکید بر استعفای خود گزارشی از عملکرد فنی تیم فوتبال ارائه کرد که پس از شنیدن حرف ها فرکی تمامی اعضای هیات مدیره ضمن مخالفت با استعفای وی بر حمایت از این مربی تاکید کردند.

 

 پیش از تشکیل جلسه هیات مدیره جعمی از بازیکنان تیم فوتبال سایپا با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه، ضمن حمایت از فرکی خواستار مخالفت با استعفای وی از سوی مدیرعامل و  اعضای هیات مدیره باشگاه شده بودند.

 

پس از پایان جلسه هیات مدیره این باشگاه  و عدم پذیرش استفعای سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان سایپا از سوی اعضا، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا به همراه فرکی در تمرین نارنجی پوشان حاضر شدند.

 

درویش در جمع بازیکنان گفت: باید با تلاش بیشتر و همت خود این روزهای بحرانی را پشت سر بگذاریم و سایپا را به روزهای خوب خود بازگردانیم،چرا که این کاری است که با هم شروع  کرده ایم و تا پایان نیز باید درکنار هم  برای رسیدن به هدف خود کوشش کنیم اما اگر روند نتیجه گیری تیم تغییر نکند، مجبور به ایجاد تغییرات در سطوح دیگری خواهیم بود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------