سرهنگ علیفر حق دارد بگوید مرا سرمربی تیم لیگ برتری کنید!



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,محمد انصاری

علیرضا علیفر محکم‌تر از همیشه سودای مربیگری به سرش زده و می‌خواهد صاحب یک نیمکت برای کار باشد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سرهنگ علیرضا علیفر، گزارشگر معروف ورزشی بار دیگر از علاقه اش برای مربیگری در لیگ برتر سخن گفت، او به تیم های انتهای جدولی پیشنهادی تضمینی داده است که بروند سراغش و انتخابش کنند. این گزارشگر با سابقه که سرهنگ بازنشسته راهنمایی و رانندگی است، گفته با ساختن خط دفاعی مستحکم، کاری می کند که تیمش سقوط نکند و الگویی برای کل فوتبال ایران شود.

 

البته این اولین بار نیست که علیرضا علیفر چنین مصاحبه ای کرده اما این بار مصمم تر از همیشه از عزمش برای آمدن گفته. او که با ایجاد تغییر در سبک گزارشگری اش توانسته حسابی بعد از سال ها گزارش های خنثی و کم طرفدار، گل کند و حالا حسابی سوژه جوان ها باشد، می خواهد یک تجربه جدید هم داشته باشد. تجربه مربیگری در لیگ برتر و در این باره سخن گفته است. برای خیلی ها که گزارش های او را بیشتر از منظر سرگرمی نگاه می کنند و با نکاتی که می گوید، شاد می شوند و حس می کنند سرهنگ دارد مزاح می کند، شاید این حرف ها خیلی دور از ذهن باشد اما برای خود او ماجرا اصلا فان نیست. او هر بار نگاهی به لیست تیم ها، نتایج شان و پول هایی که مربیان می گیرند  می اندازد، با خود می گوید: «پس چرا من نه؟» برای خودش استدلال هم دارد. 30 سال قبل در دارایی دستیار منصور امیرآصفی بزرگ بوده و سرمربی تیم جوانان. فوتبال هم که زیاد می بیند و پیگیر است. دوره مربیگری هم که رفته. در توصیف تاکتیک دفاع سه نفره هم که بهترین است و البته حالا هم دفاع سه نفره چلسی، دنیای فوتبال را فتح کرده. به خدمت گرفتن سرهنگ که این روزها فن های زیادی هم دارد، البته یک فرصت است برای تیم هایی که می خواهند در شرایط بحرانی شان، خبرساز شوند. 

 

علیفر بی شک نگاهی به دستمزد خودش از حقوق بازنشستگی می کند ، نگاهی به حق الزحمه نهایتا 150 هزار تومانی گزارش هر بازی و البته نیم نگاهی می اندازد به چرخه معیوب جابجایی مربیان در فوتبال، مربیانی که به طور متوسط سالی یک تیم را می اندازند و نابود می کنند اما باز هم قرارداد میلیاردی و نیم میلیاردی می بندند. خب چرا او نباید بگوید، من هم می توانم! 

 

این گردش ناعادلانه و بی منطق مربیان ناکام است که شاید او را صاحب حق می کند و بسیاری دیگر مثل او که در این چرخه فوتبال هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------