با پاسخ کاشانی را دادن، دوباره گلزن نمی‌شوی آقای طارمی!



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,مهدی طارمی

مهدی طارمی که به شدت زیر فشار است و با انتقاد جدی از سوی جعفر کاشانی روبرو شده، این بار جواب بزرگتر تیمش را داده است.

به گزارش  خبر  انلاین  ؛مهدی طارمی روزهای خوبی را سپری نمی کند. او موقعیت زیاد از دست داده است و انتقادها از بازی اش زیاد شدند. حالا جدی ترین منتقد مهدی، کسی نیست غیر از جعفرخان کاشانی. جعفر کاشانی که یکی از مردان تاریخ ساز پرسپولیس است و همین حالا هم مسئولیت ریاست هیات مدیره تیم را بر عهده دارد.

 

مردی که بازمانده دکتر اکرامی و مکتب شاهین است. کاشانی می گوید طارمی اگر تمرکز ندارد، دلیلش به درون تیم ارتباطی پیدا نمی کند. او مشکل را از حاشیه های اطراف این بازیکن و هم نسلان او می داند و می گوید نداشتن تفکر حرفه ای به آنها لطمه زده است. می گوید اگر سر شب می خوابیدند و این قدر پی حاشیه ها نبودند، این سرانجام شان نبود و در ازای این گفته اش، طارمی به او پاسخ داده: «مگر در خانه من هستید که بدانید چه ساعتی می خوابم؟»

 

طارمی که اخیرا پدرش هم گفته بود از نوع فوتبال بازی کردن و موقعیت از دست دادن هایش رضایت ندارد، بدون شک گل نمی زند چون تمرکز ندارد. او چه بخواهد و چه نخواهد، تمرکزش روی فوتبالش کمتر شده که در زدن ضربات آخرش دچار استرس می شود. این همه موقعیتی که دستش می آید را از دست می دهد و هرچه وارد دعواهای کلامی شود، بی شک تنها مشکلاتش بیشتر می شود.

 

طارمی که برانکو پدرانه به پایش ایستاده و دارد روحیه اش را بالا نگه می دارد، شاید اگر تنها کمی تمرکزش روی فوتبالش باشد، اینچنین اسیر حاشیه ها نمی شود و می تواند همان مهدی همیشگی گلزن باشد. همان ستاره ای که می تواند در لیگ های خارجی بازی کند. بی شک طارمی با جواب یکی مثل کاشانی را دادن از زیر فشار خارج نمی شود و تمرکزش به او بر نمی گردد!

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------