استقلال - تراکتور سازی؛ تکلیف خیلی مسائل روشن می شود



  اخبار  ورزشی ,خبرهای  ورزشی ,استقلال

دیدار دو تیم استقلال و تراکتور سازی در هفته آینده بسیار حساس است و تکلیف بسیاری از موارد مبهم را روشن می‌کند.

 به گزارش  مهر، دیدار استقلال با تراکتورسازی را شاید باید یکی از سه نقطه تعیین و تکلیف لیگ برتر دانست. سه نقطه ای که تکلیف خیلی موارد را مشخص می کنند. این دیدار اما چه نکاتی را معلوم می کند که آن را جزو یکی از سه پایان می توان معرفی کرد؟

 

اول: منصوریان

این دیدار تکلیف منصوریان و استقلال را معلوم می کند. پیروزی در این دیدار هر چند که استقلال را به صدر جدول در هر صورت نمی رساند اما باید تاکید کرد که برای منصوریان هم فرصت می خرد و هم تا حدودی اعتبار. به ویژه آنکه منصوریان دربی را هم نباخت و حالا هم در صدر جدول نیست اما جزو نیمه دومی های جدول هم محسوب نمی شود.

 

دراین وضعیت اگر منصوریان بتواند امیر قلعه نویی را ببرد، هم منتقدانش و هم حامیان امیر قلعه نویی را به سکوت وا می دارد حتی آنها که در هیات مدیره استقلال هستند. اگر هم منصوریان بازی را ببازد، بسته به شرایط در پایان نیم فصل فشار کمر شکنی را تحمل خواهد کرد تا در استقلال بماند.

 

دوم: قلعه نویی

امیر قلعه نویی سال هاست جام نبرده است، آخرین جامی که او گرفت با استقلال و فتح الله زاده بود در سال ۹۲ – ۹۳ . او پس از آن دیگر جام نبرده تا امروز. با تراکتورسازی هم این روزها در حد مدعی نشان داده اما هواداران تراکتورسازی دومی و سومی نمی خواهند آنها از امیر قلعه نویی قهرمانی می خواهند و بس، این بازی از این جهت هم بسیار تعیین کننده است. اگر امیر این بازی را ببرد، کار او در تبریز بسیار راحت تر می‌شود اما اگر بازی را ببازد، موقعیتش در تبریز متزلزل خواهد شد.

 

سوم: جنجال

این دیدار که در تهران برگزار می شود، در مجموع شرایط مدیریتی را هم نشان خیلی ها خواهد داد. به ویژه مدیریت خود منصوریان را در مورد حاشیه های اخیر. دعوا با صمد مرفاوی و ساکت الهامی طی هفته های اخیر به جای خود درگیری با امیر قلعه نویی کاملا زیر پوستی است و مهم.

 

کنترل و مدیریت رحمتی هم بسیار مهم است. دعوای رحمتی و امیر قلعه نویی در آخرین روزهای لیگ پارسال جنجال بزرگی به راه انداخت و در نهایت دو جلسه محرومیت برای رحمتی ایجاد کرد. باید دید منصوریان در این رابطه چه می کند و آیا در این جنجال می تواند اثر بخش باشد و فضای موجود را کنترل کند یا نه؟ به ویژه آنکه هواداران استقلال هم آن روزها علیه امیر قلعه نویی موضع گرفتند و آن کشمکش در فضای مجازی همچنان ادامه دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------