آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!

تیم فوتبال استقلال که برای یک روز صدر جدول را به رقیب سنتی داده بود، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین به…

جنگ هاشمی و وزارت ورزش علنی شد/هشدارهایی که جدی گرفته نمی‌شود



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,وزارت ورزش

با اعلام وزارت ورزش برای انتخاب سرپرست در فدراسیون تیراندازی، نگرانی‌ها برای تعلیق بیشتر شد.

 به گزارش فارس، سرانجام اتفاقی که منتظرش بودیم، رخ داد و جنگ وزارت ورزش و فدراسیون تیراندازی علنی شد. جنگی که مدتها آتش زیر خاکستر بود اما در نهایت شعله های این آتش از زیر خاکستر زبانه کشد.

 

روز جمعه نصرالله سجادی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در گفت‌وگویی اعلام کرد برای فدراسیون تیراندازی هفته آینده سرپرست انتخابات می‌شود و وزارت ورزش طبق رأیی که دیوان عدالت اداری داده حکم را اجرا می‌کند. بر این اساس انتخابات فدراسیون تیراندازی باطل است و باید مجددا انتخابات برگزار شود.

 

بعد از این صحبت‌ها، سیدمهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی در مصاحبه‌ای که با فارس داشت، از صحبت‌های سجادی انتقاد کرد و گفت که این ابلاغ باید از طریق وزارت ورزش صورت بگیرد. وی همچنین تاکید کرد وزیر ورزش و سجادی درباره انتخابات تیراندازی هیچ صحبتی با وی نداشته‌اند و هاشمی نیز از سمت خود در این فدراسیون استعفا نخواهد کرد.

 

جدای از کشمکشی که بین وزارت ورزش و مهدی هاشمی در گرفته، بوی تعلیق فدراسیون تیراندازی به مشام می‌رسد. اتفاقی که با کشاندن ماجرا به نهادهای بین المللی و باز شدن پای آنها به این معرکه در کمین فدراسیون تیراندازی خواهد بود. اتفاق ناخوشایندی که پیش از این در فدراسیون‌های فوتبال، تیراندازی با کمان و قایقرانی شاهد بودیم.

 

استقلال فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک بارها مورد تاکید مسئولان جهانی بوده و روسا در صحبت‌های خود در خصوص دخالت دولت در امور فدراسیون‌ها هشدار داده بودند. موضوعی که هر بار از دید مسئولان ایران نادیده گرفته و یا به آن بی اعتنایی می شود.

 

شاید یکی دوماه بیشتر از نامه کمیته بین‌المللی المپیک به ایران نمی‌گذرد که از ایران خواسته بود تا در خصوص دخالت دولت و اصلاح اساسنامه توضیحاتی را ارائه کند، اما به نظر می‌رسد مسئولان وزارت ورزش این نامه‌ها را جدی نگرفته‌اند.

 

موضوع دو شغله بودن مهدی هاشمی در زمان انتخابات هم مطرح بود و وی با نامه‌ای که از مجلس گرفت توانست در انتخابات شرکت کند، اما بعد از انتخابات با شکایت یکی از نامزدها پای دولت هم به ماجرا کشیده شد و در نهایت هم وزارت ورزش رأی دیوان را تایید و اعلام کرد انتخابات باید مجددا برگزار شود. 

 

* ورزشکاران به تمرکز درگیر حاشیه هستند

 

فدراسیون تیراندازی چند ماهی است که درگیر حاشیه‌ شده و این حاشیه‌ها در نتایج ضعیف ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی آسیا بی‌تاثیر نبود. ملی‌پوشان و المپیکی‌های ایران ضعیف‌ترین نتیجه را در مسابقاتی گرفتند که میزبانی آن را تهران برعهده داشت.

 

در تفنگ بادی حسین باقری و نجمه خدمتی هشتم شدند و پوریا نوروزیان اصلا نتوانست به فینال راه پیدا کند. در تپانچه نیز سبقت‌الهی و هریجانی نتایج خوبی نداشتند.

 

مشکلات مالی، کمبود ساچمه و فشنگ و در نهایت هم حاشیه‌های به وجود آمده تمرکز کافی را از ورزشکاران گرفته و بنا به گفته اینانلو مربی تیم ملای شرایط به همین صورت باشد کار ملی‌پوشان در مسابقات پیش رو که نزدیکترین آن کاپ جهانی هند است، سخت خواهد شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------