آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

نگاهی اجمالی به هیات مدیره‌های استقلال/ وقتی که ساز معمولا "کوک" نیست



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی , استقلال

درحالی که ذاتا هیات مدیره‌ها باید بیشتر در امور کلان و درآمدزایی باشگاه‌ها اظهار نظر و تلاش کنند، در باشگاه استقلال اعضا بیشتر از همیشه به اظهارات فنی می‌پردازند.

 به گزارش ایسنا، حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال مطابق هفته‌های گذشته درباره عملکرد فنی استقلال صحبت کرد و این بار اظهارات او با واکنش تند منصوریان همراه شد. سرمربی استقلال خطاب به او گفت که بهتر است او دستیارش شود و به زودی تکلیف خودش و زمانی را روشن می‌کند.

 

در اینجا به برخی مسائل هیات‌های مدیره استقلال در سال‌های اخیر اشاره می‌کنیم.

 

* فصل ۸۶-۸۷

ناصر حجازی بعد از سال‌ها بار دیگر سکان هدایت استقلال را بر عهده گرفته بود و بعد از پیروزی تیمش برابر استقلال اهواز در هفته نخست، در هفته دوم به ملوان باخت و همان جا شروع انتقادات برخی از اعضای وقت هیات مدیره استقلال از این تیم بود. یکی از این افراد نفریه بود که در نهایت موفق شد سایر اعضا را با خود همسو کند و ناصر حجازی با برکناری از سمتش در جلسه‌ای شبانگاهی برای اینکه فردی که در آن روزها تلاش می‌کرد سرمربی استقلال شود، به این هدفش نرسد، ترجیح داد تا فیروز کریمی سکان هدایت آبی‌ها را برعهده بگیرد.

 

* فصل ۹۰-۹۱

در این دوره دعوای زیادی در هیات مدیره استقلال وجود داشت. یک طرف قضیه فرزامی بود و یک طرف دیگر آن فتح‌الله‌زاده قرار داشت.

 

فتح‌الله‌زاده در آن برهه طی اظهاراتی گفت: منظور من حسین فرزامی است. در تاریخ ۹۰/۱۲/۰۱ در جلسه هیئت مدیره مصوب شد که فرزامی ریاست کمیته اقتصادی باشگاه را برعهده بگیرد. در این جلسه فرزامی خواست وظیفه جذب اسپانسر و تبلیغ روی پیراهن به عهده او باشد ولی متاسفانه اکنون با گستاخی تمام اعلام کرده که وظیفه هیئت مدیره پول آوردن به باشگاه نیست. فرزامی نمی‌داند که در تمام دنیا هیئت مدیره و مدیرعامل با هم پولسازی می‌کنند و فقط این مسئله وظیفه مدیرعامل نیست. سؤال من از آقای فرزامی این است پس او برای چه چیزی عضو هیئت مدیره استقلال شده است؟ او فقط برای این عضو هیئت مدیره استقلال بود که تمام سفرها را با تیم بیاید، پول توجیبی‌اش را بگیرد و برای خودش ویزای شینگن اروپا را بگیرد و همه این کارها را هم به نام استقلال انجام دهد. آقای فرزامی! به غیر از این کارها آیا کار دیگری برای استقلال انجام داده‌ای؟

 

در پایان این فصل، تقریبا همه می‌دانستند که جلسه هیات مدیره استقلال با پرویز مظلومی تنها یک نمایش است و حضور قلعه‌نویی در استقلال قطعی است و تنها چند روز بعد از قطعی شدن جدایی مظلومی، زرینچه عضو هیات مدیره استقلال از سمتش استعفا داد. او دلیل این استعفا را این مسئله عنوان کرد که چون قلعه‌نویی به هیات مدیره نرفته و اعضای هیات مدیره به منزل او رفته‌اند، از سمتش کناره‌گیری کرده است.

 

 اختلافاتی در این برهه میان رسولی‌نژاد و فتح‌الله‌زاده هم وجود داشت.

 

* فصل ۹۲-۹۳

در این فصل حسن زمانی عضو فعلی هیات مدیره استقلال هم در این تیم حاضر بود. او در آن دوره هم انتقادات تندی را خطاب به قلعه‌نویی مطرح می‌کرد. یکی از این انتقادات بعد از حذف استقلال در چارچوب جام حذفی و بعد از بازی استقلال با مس کرمان بود. او بعد از آن بازی در اظهاراتی گفت: استقلال به قلعه‌نویی باخت.

  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی , استقلال

* فصل ۹۳-۹۴

در این فصل با نظر امیر خادم تعداد قابل توجهی از افراد در هیات مدیره استقلال قرار گرفتند و قرار بود به این باشگاه پول تزریق کنند اما هیچکدامشان در این زمینه کاری نکردند و در ادامه از اظهارات فنی هم دریغ نمی‌کردند. در این دوره اظهارات سید سعید افجه‌ای عضو هیات مدیره استقلال باعث برکناری‌اش از سوی وزیر وقت ورزش و جوانان شد.

  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی , استقلال

* فصل ۹۴-۹۵

درگیری لفظی میان مسعود معینی و نجف نژاد و انتقادات تند آنها از مظلومی در یک زمان باعث گلایه‌های مظلومی شد اما سرمربی وقت استقلال چندان برابر آنها قرار نگرفت و اوج درگیری‌های ایجاد شده به تحصن مقابل وزارت ورزش و جوانان رسید که مسعود معینی فریادکشان در مقابل وزارت ورزش برای مقداد نجف‌نژاد خط و نشان می کشید و تنها چندی قبل از این تحصن مظلومی در برنامه ۹۰ برخی انتقادات را متوجه هیات مدیره استقلال کرده بود.

 

* فصل جاری

مدتها بود که شنیده می‌شد منصوریان از اظهارات معینی و زمانی درباره استقلال ناراحت است تا اینکه افتخاری روی بخش حسن زمانی مهر تایید زد. بعد از شکست استقلال برابر تراکتورسازی، زمانی در اظهاراتی به انتقاد از منصوریان پرداخت و این‌بار منصوریان صراحتا به او حمله کرد و گفت: در چند روز آینده جلسه‌ای را با هیات رییسه برگزار می‌کنیم و این موضوع باید جراحی شود. فکر می‌کنم زمانی به اشتباه عضو هیات مدیره استقلال شده و باید مستقیما عضو کادر فنی این تیم می‌شد چرا که او در حوزه فنی نظرات بیشتری دارد. از چند وقت پیش از جهانیان و افتخاری خواستم که زمانی را عضو کمیته فنی کنند و به اشتباه او را در هیات مدیره قرار دادند!

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------