بختیاری‌زاده: فراموش نکنیم قلعه‌نویی رفت و برگشت در دربی باخت/نباید کادر فنی استقلال عوض شود



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, بختیاری زاده

مدافع اسبق آبی‌ها معتقد است منصوریان باید در نیم‌فصل ضعف‌های تیمش را برطرف کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ استقلال به تراکتورسازی باخت و حالا نقد درباره این تیم زیاد است. سهراب بختیاری زاده مدافعی که روزی در قلب خط دفاعی استقلال بازی می کرد و انصافا فوق العاده بود، توضیحی درباره شرایط استقلال می دهد.

 

*آقای بختیاری زاده با شکستی که استقلال مقابل تراکتورسازی داشت، یکجورهایی شانس قهرمانی این تیم به طور کامل از بین رفت. درست است؟

 

دیگر شانس استقلال کم است ولی به نظر من نباید نا امید باشد. دراینکه استقلال مشکلات فنی دارد، شکی نیست. استقلال از نظر تیمی بعد از دربی پیشرفت محسوسی داشت ولی هنوز نوع بازی اش طوری نیست که هواداران انتظار دارند. وقتی هم به سد محکمی مثل تراکتور می رسد، ضعف هایش بیشتر نمایان می شود. هنوز اعتقاد دارم که ساختار دفاعی استقلال مشکل دارد ولی چیزی که به نظرم استقلال تاوانش را می دهد، نداشتن یک پلی میکر خوب است، نبود بازیکنی که در میانه میدان به حرکت و شکل بازی تیم نظم دهد. حضور چنین بازیکنی می تواند هم به ساختار دفاعی تیم کمک کند و هم به خط حمله. یکی مثل جباری یا ایمان مبعلی بازیکنانی هستند که در حمله پاسور خوبی هستند ولی آنها می توانند به نظم ساختار دفاعی تیمی هم کمک زیادی کنند.

 

*منصوریان هنوز به ترکیب ایده آل خود دست پیدا نکرده است. این ضعف نیست؟

 

استقلال اشتباهاتی انجام می دهد ولی به نظر من هنوز باید به این کادر فنی اعتماد شود. در اینکه استقلال ضعف دارد شکی نیست ما نیمه فصل فرصت خوبی است که استقلال بتواند ضعف هایش را پیددا کند. اگر نیاز به بازیکن دارد، جذب کند، به خصوص در مرکز خط دفاعی. استقلال در میانه زمین هم یک بازیکن با کیفیت تر می خواهد. بازیکنی که اعتماد به نفس بیشتری هم به تیم بدهد. بختیار رحمانی بازیکن خوبی است ولی هنوز از نظر روحی و روانی خودش را پیدا نکرده است. او با اعتماد به نفس زیادی بازی نمی کند. از فرم ایده آل خودش دور است.

 

*یکی از انتقادهایی که به منصوریان می شود، تعویض هاست. حتی بعضی ها می گویند او باید مثل قلعه نویی که دقیقه 30 بازیکنش را تعویض کرد، دست به تعویض زودهنگام می زد. مثل بین دو نیمه نه اواخر بازی.

 

من امیرخان را دوست دارم و مشکلی هم با او ندارم ولی ایشان هم دو فصل پی در پی سرمربی استقلال بود. رفت و برگشت به پرسپولیس باخت. استقلال آنموقع شرایط خوبی نداشت. قلعه نویی دو سال بد را در استقلال داشت. پس یادمان نرود که هر مربی فصل خوب و بد دارد. هر مربی ممکن است در یک فصل ضعیف کار کند و در فصل بعد قوی عمل کند. در اینکه قلعه نویی تراکتور را دوباره به اوج برگردانده شکی نیست و این مسئله مثبت است. منصوریان هم اشتباهاتی دارد و باید آنها را برطرف کنیم. این انتقاد شدید کنیم و به دنبال عوض کردند کادر فنی استقلال باشیم، اصلا کار درستی نیست.

 

*منظور ما مقایسه نبود. به نظر می آید هنوز منصوریان کمی با بازیکنانش رودربایستی دارد.

 

نمی توانیم بگوئیم منصوریان فقط اشتباه فنی دارد. به قول شما شاید ایشان مشکل ضعف رفتاری هم داشته باشد. به نظر من بازیکنان استقلال باید شرایط زندگی شان را تغییر دهند. باید بدانند در چه تیمی بازی می کنند و در چه باشگاهی عضو هستند. قدر این جایگاه مهم را بدانند. در کنارش باید ضعف فنی تیم هم در تمرنات پیدا شود. این کار کادر فنی است. نیم فصل زمانی خوبی است که استقلال دو سه بازیکن بگیرد و ضعف هایش را برطرف کند. آقای قلعه نویی هم که عزیز ماست و همیشه قابل احترام بوده ولی همانطور که گفتم ایشان هم رفت و برگشت به پرسپولیس باخت و الان در تراکتور خوب کار می کند. ایشان نیازی به تعریف من ندارد.

 

43 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------