دلايل غيبت فتح الله زاده و اکبرپور در عربستان



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ایران


اخبار ورزشی - دلايل غيبت فتح الله زاده و اکبرپور در عربستان

سرپرست تيم استقلال آخرين وضعيت آبي پوشان را در کشور عربستان تشريح کرد.

ميرشاد ماجدي در خصوص معطلي اعضاي استقلال در فرودگاه شهر رياض اظهار داشت: متاسفانه نزديک به 2 ساعت و نيم در فرودگاه معطل شده بوديم و دقيقا همان کاري را با ما انجام دادند که سال گذشته کرده بودند.

به نقل از فارس، وي افزود: هر چه به مسئولان باشگاه رقيب اعتراض کرديم آنها مي گفتند ما کار خودمان را انجام مي دهيم و اين از قوانين کشور عربستان است. متاسفانه همه مسافران را يک به يک در سالني مخصوص چک مي کردند که زمان زيادي طول کشيد تا از فرودگاه خارج شويم.

سرپرست تيم استقلال در خصوص اينکه چرا فتح الله زاده با تيم نرفت و ظاهرا از فرودگاه برگشته است گفت: او اصلا به فرودگاه نيامده بود و من نمي دانم چرا مي گويند فتح الله زاده به فرودگاه آمده بود. ما در مدتي که در مهرآباد بوديم اصلا فتح الله زاده را نديديم.

ماجدي در خصوص مصاحبه آيت اللهي مبني بر اينکه جريمه در انتظار استقلال و سپاهان است گفت: آيت الهي نايب رئيس فدراسيون است و بهتر است آقاي فتح الله زاده در خصوص او صحبت کند. من پاسخي براي او ندارم.

وي در پايان در خصوص اينکه گفته مي شود اکبرپور به علت قهر با استقلال به عربستان سفر نکرده گفت: او يک ماه و نيم است که به علت مشکل کمر درد با ما تمرين نمي کند.ما اصلا در اين مدت خبري از او نداشتيم و نمي دانم اين بحث قهر او از کجا مطرح شده است.
اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------