تصميم نهايي کي روش درباره کريمي چيست؟



اخبار,اخبار ورزشی, کارلوس کي روش

 

اخبار ورزشی - تصميم نهايي کي روش درباره کريمي چيست؟
همه در انتظار بازگشت جادوگر به تيم ملي

 علي کريمي بازيکن باسابقه فوتبال ايران عليرغم پيش بيني هايي که در رابطه با دعوتش به تيم ملي شده بود در ليست جديد کارلوس کي روش قرار نگرفت.

کريمي در ليگ برتر و جام حذفي و جام باشگاههاي آسيا بازي هاي بسيار خوبي را با تيم تراکتور سازي تبريز به نمايش گذاشت و در قهرماني اين تيم در جام حذفي نيز نقش عمده اي را ايفا کرد.


علي کريمي با تجربه زيادي که در عرصه فوتبال دارد قطعاً مي تواند براي تيم کشورمان در جام جهاني مفيد واقع شود و بدون شک جاي بازيساز توانا و با تکنيکي مثل علي کريمي در تيم ملي خالي است.در مدت اخير علي کريمي از معدود افرادي بود که از کارلوس کروش و سياست هايش در تيم ملي حمايت کرد و حتي در رابطه به عدم دعوتش به تيم ملي گفت که به تصميم کارلوس کي روش احترام مي گذارد و از تيم ملي حمايت مي کند.

 

اما تازه ترين اخبار حکايت از اين دارد که کناره گيري مجتبي جباري از تيم ملي فرصت مناسبي را براي علي کريمي بوجود آورده و کي‌روش در تماسي تلفني از او خواسته تا خود را براي اردوي بعدي آماده سازي جام جهاني برزيل آماده نگه دارد.  تيم ملي فوتبال ايران که اردوي آفريقاي جنوبي را در پيش دارد، ابتداي هفته 28 بازيکن خود را شناخت که نام علي کريمي در بين دعوت شدگان نبود. اما کي‌روش ظاهرا خلاء بزرگ يک هافبک خلاق در ميانه ميدان را در غيبت جباري درک کرده و در تماسي تلفني از علي کريمي خواسته تا خود را براي اردوي اتريش آماده کند.


حسن آذرنيا در اين‌باره گفته است: «همه ما از عدم دعوت کريمي متعجب بوديم. کريمي با توجه به عملکردش بايد در فهرست تيم‌ملي حضور پيدا مي‌کرد و به همين خاطر همه ناراحت شديم اما شنبه‌شب علي کريمي با من تماس گرفت و اعلام کرد با کي‌روش صحبت کرده و او گفته در اردوي اتريش حضور خواهد داشت.»  آذرنيا در خصوص علت دعوت نشدن کريمي به اردوي آفريقاي جنوبي اظهار داشت: «دوستي نزديکي ميان توني (سرمربي تراکتورسازي تبريز) و کي‌روش است.

 

گويا اين 2 مربي با هم صحبت کردند و قرار شده انصاري‌فرد و لک در اردوي پيش رو به تيم‌ملي بروند و با توجه به نياز تراکتور به کريمي در بازي‌هاي ليگ قهرمانان و اين‌که کريمي نيازي به کسب تجربه در اردوي آفريقاي‌جنوبي ندارد، او از اردوي بعدي تيم‌ملي را همراهي کند. قطعا کريمي مي‌تواند کمک شاياني به تيم ما کند و از اين جهت خوشحاليم.» اسفند ماه سال گذشته فدراسيون فوتبال پاسپورت علي کريمي را گرفت و به همين خاطر نشريات مختلف ورزشي احتمال دعوت مجدد کريمي به تيم ملي را محتمل دانستند.

 

مخصوصا اين روزها که با اعلام انصراف مجتبي جباري از حضور در تيم ملي، کي‌روش به شدت نياز به يک هافبک بازيساز و خلاق دارد.  اگر جباري انصراف نمي‌داد، شايد جادوگر همچنان مورد قهر سرمربي پرتغالي قرار مي‌گرفت اما اين روزها ظاهرا بخت به علي کريمي روي آورده که براي دومين بار در جام جهاني حضور داشته باشد.  

اخبار ورزشی - آریا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------