آخرين آرا و احکام کميته انضباطي



اخبار, اخبار ورزشی,جریمه نقدی باشگاه استقلال

 

 اخبار ورزشی - محرومیت برای ۲ باشگاه دسته اولی
کمیته انضباطی باشگاه استقلال را جریمه کرد

 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در آخرین آرای خود باشگاه استقلال را نیز از جریمه بی‌نصیب نگذاشت.

به گزارش تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آخرین احکام و آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

جریمه باشگاه داماش گیلان و نظرمحمدی
دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و داماش گیلان از سری رقابت‌های لیگ برتر روز هفدهم فروردین ماه 93 در اصفهان برگزار شد که تیم داماش گیلان بیش از 5 بازیکن اخطاری و اخراجی در این دیدار داشت. بر همین اساس کمیته انضباطی باشگاه داماش گیلان را به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. علی نظرمحمدی، سرمربی تیم داماش گیلان نیز به دلیل عدم حضور در نشست مطبوعاتی به تذکر کتبی و مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه 21 میلیونی برای باشگاه استقلال
دیدار 2 تیم فولادخوزستان و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست‌ونهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز هفدهم فروردین ماه 93 در اهواز برگزار شد که تیم استقلال تهران با 7 دقیقه تاخیر وارد زمین مسابقه شد. بر همین اساس باشگاه فوق به تذکر کتبی و مبلغ 21 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی و محرومیت یک بازی بدون تماشاگر برای تیم نساجی مازندران
دیدار تیم‌های نساجی مازندران و الوند همدان از سری رقابت‌های لیگ دسته اول 22 اسفند ماه 92 در ورزشگاه قائمشهر برگزار شد که از سوی تماشاگران منتسب به تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور مسابقه، ایجاد وقفه در روند بازی و پرتاب اشیا صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی طبق بندهای 4 و 5 ماده 22 آیین‌نامه انضباطی باشگاه نساجی مازندران را به یک دیدار بدون حضور تماشاگر و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

جریمه نقدی و محرومیت یک بازی بدون تماشاگر برای تیم نفت آبادان
دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پدیده مشهد از سری رقابت‌های لیگ دسته اول روز 23 اسفند ماه 92 برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر فحاشی به سرمربی تیم مقابل و پرتاب اشیا صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی طبق بندهای 4 و 5 ماده 22 آیین‌نامه انضباطی باشگاه صنعت نفت آبادان را به یک دیدار بدون حضور تماشاگر و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
 اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------