۱۰ درصد ورزشگاه برای پرسپولیس است/ نمی‌دانم منبع حرف کفاشیان چیست



  اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی  ,آذری

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه بخش‌های اصلی چمن ورزشگاه فولادشهر برای بازی با پرسپولیس تعویض شده است، گفت: فقط ۱۰ درصد ورزشگاه را طبق قانون به پرسپولیسی‌ها می‌دهیم.

 سعید آذری در گفتگو با مهر، درباره دیدار این هفته تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن، گفت: با توجه به روندی که تیم ما داشته تلاش می کنیم با تمام قدرت مقابل پرسپولیس ظاهر شویم. از اهمیت این مسابقه باخبریم و امیدواریم که هم تماشاگران حاضر در ورزشگاه و هم مردمی که از پای تلویزیون مسابقه را تماشا می کنند شاهد دیدار جذابی باشند.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در ارتباط با ظرفیت درنظر گرفته شده برای تماشاگران پرسپولیس، یادآور شد: قانون می گوید که ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه به تیم میهمان اختصاص دارد. این تصمیم در شورای تامین هم نهایی شد.

 

وی درباره وضعیت زمین چمن ورزشگاه فولادشهر بعد از بازی با پیکان در هوای بارانی شرایط خوبی نداشت، تصریح کرد: ما یک خزانه چمن ۳ هزارمتری داریم و قسمت هایی از زمین که در بازی با پیکان آسیب دیده بود را عوض کرده ایم. فقط یک بخش دیگر مانده که به زودی این قسمت هم اصلاح خواهد شد.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص دلخوری از باشگاه سپاهان برای در اختیار گرفتن استادیوم نقش جهان، تاکید کرد: بحث دلخوری نیست. یکسری حساسیتها هست که به خاطر کم تجربگی ایجاد می شود!

 

آذری در پاسخ به این سئوال که مهتمرین دغدغه اش برای مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا چیست؟ گفت: بزرگترین دغدغه من مصدومیت قاسم حدادی فر بود که خدا را شکر از هفته گذشته تمریناتش را شروع کرده است. قاسم سختی های زیادی در این چند ماه متحمل شد و باید از او تشکر کنم. به جز این مسئله دیگر دغدغه خاصی نداریم. با حمایت مدیرعامل کارخانه و اعضای هیات مدیره باشگاه و تلاش کادر فنی و بازیکنان به موفقیت های بیشتر امیدواریم.

 

وی درباره گروهبندی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و تقابل دوباره با العین امارات در مرحله گروهی این مسابقات، گفت: ما سال گذشته روی غفلت بازی را به العین  واگذار کردیم و شایسته صعود به مراحل بالاتر بودیم. امیدواریم امسال به این هدف برسیم. ترجیح خود من این بود که در دور اول به تیم های قدرتمند بخوریم. الان هم شناخت بیشتری از العین داریم؛ هرچند آنها از لحاظ بودجه و امکانات با ما قابل مقایسه نیستند. احساسم این است که اگر از دول اول صعود کنیم، در دور دوم هم با توجه به تجربه ای که به دست آورده ایم موفق خواهیم بود.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سئوال که آیا این تیم همانند سال گذشته در مسقط عمان میزبان تیم عربستانی است؟ تاکید کرد: هنوز تصمیم خاصی نگرفته ایم. باید جلسه هیات مدیره باشگاه تشکیل شود و بعد تصمیم گیری کنیم. جا دارد مجددا از میزبانی خوب سال گذشته عمانی ها تشکر کنم. آنجا شرایط خیلی خوبی داشتیم و خوشبختانه نتیجه هم گرفتیم.

 

آذری ادامه داد: البته چند روز پیش مصاحبه ای از علی کفاشیان (نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال) خواندم که گفته بود اگر تیم های عربستانی به ایران نیایند، ۳ بر صفر بازنده می شوند. نمی دانم منبع این حرفها چیست. فعلا مترصد این هستیم که ببینیم چه پیش می آید.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سئوال که «آیا امکان میزبانی از تیم های عربستانی در کشور تاجیکستان هست؟» گفت: تاجیکستان یک مشکل بزرگ دارد و آن این است که استادیوم اصلی این کشور، چمن مصنوعی است. ممکن است شرایط بازی را نداشته باشد. همانطور که گفتم باید جلسه هیات مدیره تشکیل شود و در این جلسه تصمیم گیری کنیم.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------