روشن:مصاحبه اکبرپور را ندیدم ولی هر چه گفته درست است!/6ماه پیش این حرف‌ها را زدم،افشارزاده برکنارم کرد



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, باشگاه استقلال

رئیس پیشین آکادمی باشگاه استقلال گفت:مصاحبه سیاوش اکبرپور را نه دیده‌ام و نه خوانده‌ام اما هر چه او گفته درست است چون از نظر مالی فساد نداشت و او را تست کرده‌ بودم.

 حسن روشن در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اظهارات سیاوش اکبرپور در مورد آکادمی باشگاه استقلال و مشکلاتی که در این قسمت وجود دارد، گفت: من مصاحبه اکبرپور را نه دیده‌ام و نه خوانده‌ام اما هر چه او گفته درست است! 

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود نشنیدن اظهارات اکبرپور چنین صحبتی می‌کند، گفت: اولا که او بازیکن استقلال بوده و سال‌ها در این تیم زحمت کشیده است. ثانیا زمانی که من در آنجا حضور داشتم متوجه شدم که چندین نفر به او پیشنهاد مالی داده بودند که بازیکن بگیرد ولی او قبول نکرد. 

 

روشن در گفت‌وگو با فارس، تاکید کرد: این صحبت‌ها الان برای همه  جالب است و شنیده‌ام در موردش صحبت می‌کنند اما زمانی که من همه این مسائل را گفتم هیچ کس این حرف‌ها را گوش نکرد. من که 6 ماه پیش این حرف‌ها را زدم و گفتم می‌خواهم جلوی فساد بایستم اما آقایی که من را برکنار کرد (افشارزاده) حالا بیاید و پاسخ بدهد. 

 

وی افزود: سیاوش اکبرپور توسط علی سامره که از من شکایت هم کرده به من معرفی شد. من هم آن زمان گفتم اکبرپور سرمربی نوجوانان باشد ولی چندین جلسه در تمرینات عملکرد او را دیدم و همان جا علی سامره را کنار کشیدم و گفتم اکبرپور به درد تیم جوانان می‌خورد چون او می‌تواند روی بازیکنان رده سنی جوانان تاثیرگذار باشد. 

 

رئیس سابق آکادمی استقلال در خصوص اینکه اکبرپور مدرک ندارد و بزرگی مدعی شده از حسن روشن بپرسید چرا او را سرمربی جوانان کرد، گفت: همه هدف من از روز اولی که به آکادمی رفته بودم این بود که استقلالی‌ها را دور هم جمع کنم. برای من استقلالی‌ بودن مهم بود نه مدرک. وقتی کار او را دیدم متوجه شدم پتانسیل مربیگری دارد. اتفاقا از مسئله پول گرفتن هم سربلند بیرون آمد و همین سلامت او برای من کافی بود. چند بار او را تست کردم که به من گفتند اصلا زیر بار نرفته و بازیکن پولکی نمی‌گیرد که نمی‌گیرد.

 

وی تاکید کرد: از قول من به آقای بزرگی بگویید کسانی در این فوتبال هستند که پول می‌دهند و مدرک می‌گیرند. مدرک مربیگری در جایی که بازیکن فوتبالش تازه تمام شده و تشنه انتقال به جوانان است اصلا به درد نمی‌خورد. ضمن آنکه همانطور که گفتم من از هیچ کس نپرسیدم که مدرک‌شان برای مربیگری چیست. از علی سامره هم سوال نکردم چون او استقلالی بود و می‌توانست کمک کند. 

 

روشن در پایان صحبت‌های خود گفت: شخصی به نام جهانیان در هیات‌مدیره است که من قبلا در این موارد با او کلی صحبت کردم. اتفاقا او به من حکم مشاور هم داد ولی اصلا جدی نگرفتم. او چون حرف‌های من را شنیده بود می‌دانست که در آکادمی چه خبر است و به همین خاطر به من حکم داد که از همه چیز با خبر باشم اما فکر نمی‌کنم اصلا در مورد اتفاقات آکادمی چیزی پیگیری شود. حالا هم می‌گویم خیلی خوشحالم که از چنین آکادمی رفتم چون‌ آن زمان به نیت کمک کردن رفتم ولی افشارزاده برای ماندن در جایگاهش من را برکنار کرد. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------