واکنش کرانچار به پیروزی پرگل سپاهان مقابل السد قطر



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران

 

 اخبار ورزشی - کرانچار: السد امشب تيمي بي‌خطر بود

سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: السد قطر امشب تيمي بي‌خطر بود و حتي نتوانست يک موقعيت خطرناک روي دروازه ايجاد کند.

  زلاتکو کرانچار بعد از پيروزي 4 بر صفر تيمش مقابل السد قطر گفت: اين برد را به بازيکنان خودم تبريک مي‌گويم. آنها به دستورات ما گوش دادند. از اول بازي تا آخر به برنامه‌هاي تيم عمل کردند. مي‌خواستيم حريف را از کار بياندازيم. خط هافبک به خوبي بازي‌سازي کرد. اين اتفاق باعث شد چهار گل بزنيم.

به گزارش فارس، وي افزود: اين روند خوب در نيم فصل دوم آغاز شد و همچنان ادامه دارد. خوشحالم قدرت خوبي از آکادمي جوانان فوتبال سپاهان را شاهد بوديم. امروز موفق شديم بر روي بال هواداران سپاهان به پرواز در بياييم. اميدوارم در هفته بعد اين روند رو به رشد ما ادامه پيدا کند.

کرانچار در مورد اينکه آيا امکان دارد تيمش از لحاظ روحي تخليه شده باشد، خاطرنشان کرد: به بازيکنان خود دستور فني دادم نه خواهش. به آنها گفتم بايد به روند خود ادامه دهند و به مرحله بعد صعود کنند. 6 نفر از بازيکنان به تيم ملي دعوت شدند و ممکن بود از لحاظ روحي عوض شوند اما اين اتفاق نيفتاد، آنها تمرکز خود روي باشگاه را از دست ندادند. گفتم مراقب باشند در اميد در آسيا روي باشگاه بسته نشود. مطمئن بودم بازيکنان موفق عمل مي‌کنند.

سرمربي سپاهان در مورد اينکه آيا فکر مي‌‌کرد تيمش با اين اختلاف برنده بازي شود، خاطرنشان کرد: مي‌دانستيم ابتدا بايد پيروز باشيم و سپس دنبال افزايش گل بوديم که اگر نياز به گل‌هاي بيشتر در روزهاي پاياني داشته باشيم دچار مشکل نشويم. خوشبخت بوديم که چهار گل زديم. مي‌خواستيم با اختلاف بيشتر از دو گل برنده شويم. امشب حريف‌مان بي‌خطر بود و حتي يک موقعيت نصفه و نيمه نداشت.

کرانچار با اشاره به اينکه هميشه بر استفاده از قدرت شوت‌زني بازيکنان خود تأکيد دارد، خاطرنشان کرد: نه امسال بلکه هميشه به بازيکنان تأکيد داشتم از قدرت شوت‌زني خود استفاده کنند. اين توانايي نزد بازيکني مثل سوکاي و مهدي شريفي وجود دارد. اين بازيکن توانايي خود را پيدا کرده و آنقدر شايسته است که به تيم ملي دعوت مي‌شود. هميشه گفتم از قدرت شوت‌زني استفاده کنند.

وي در مورد اينکه چه زماني بازيکنان سپاهان به اردوي تيم ملي مي‌روند، گفت: موضع رسمي مسئولان باشگاه گفته شده است. قاطعانه اعلام کرديم تا پايان بازي‌هاي اين مرحله بازيکن نمي‌دهيم، از سه ماه قبل براي اين برنامه‌ريزي هشدار داديم و گفتيم اين کار باشگاه‌ها را دچار مشکل مي‌کند. تابع تقويم فيفا هستيم و اين اردو در تقويم نيست. کنفدراسيون آسيا تقويم را اعلام مي‌کند و ما موظف هستيم که به آن عمل کنيم.

اخبار ورزشی - فارس

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------