سردار آزمون مورد توجه 9تیم انگلیسی و آلمانی



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, سردار آزمون

بازی های سردار آزمون برای تیم روسی روستوف مورد توجه حداقل 8 باشگاه انگلیسی و بورسیا دورتموند آلمان شده است که در حال ارزیابی برای تصمیم گیری در فصل نقل و انتقالات باشگاهی هستند.

 به گزارش ایرنا، باشگاههای انگلیسی و آلمانی هنگام رقابت های تیم روستوف در لیگ قهرمانی اروپا، بازی های سردار آزمون را پیگیری کردند که این روند همچنان ادامه دارد.

 

خبرگزاری ایتارتاس روز پنجشنبه با اعلام این خبر به نقل از منبع خبری ورزشی خود بدون ذکر نام، افزود: باشگاه بورسیا دورتموند هم علاقه بسیاری دارد تا سردار آزمون را جایگزین پیر امریکو آبومیانگ بازیکن گابنی در ترکیب تیم خود کند.

 

بنا به این گزارش، چندین باشگاه روسی نیز به سردار آزمون توجه نشان می دهند، اما هنوز صحبت مشخصی در این مورد نشده است.

 

از سوی دیگر با توجه به اینکه بر خلاف روسیه، هنوز بازی ها در اروپا ادامه دارد و امکان انتقال بازیکنان هنوز نیست، باید منتظر اواخر سال یا اوایل ژانویه 2017 ماند تا فصل جابجایی ها آغاز شود.

 

روستوف مشهور به کمباینی ها کم بودجه ترین تیم لیگ فوتبال روسیه که سردار آزمون را در ترکیب دائمی خود دارد، توانسته با پشت سر گذاشت تیم های پرافتخار این کشور برای نخستین بار در تاریخ 86 ساله خود افتخار نایب قهرمانی را کسب کند.

 

بازیکن ایرانی تیم روسی به دلیل بازی های خوب و گلزنی های خود در لیگ برتر روسیه و اروپایی مورد توجه ویژه کارشناسان ورزشی و رسانه ای این کشور قرار دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------