افشاگری پسر قلعه نویی درباره قرارداد ژنرال با استقلال



اخبار,اخبار ورزشی,سرمربی استقلال


اخبار ورزشی - سرمربی آبی ها با 2 میلیارد تمدید کرد؛
افشاگری پسر قلعه نویی درباره قرارداد ژنرال با استقلال

پسر قلعه‌نویي در صفحات اجتماعي از قرارداد 3 ساله پدرش به جاي 3 ميليارد پديده پرده برداشته است!

به گزارش جام نیوز، امير قلعه‌نویي چند وقت پيش طي مصاحبه‌اي اعلام کرد که ديگر علاقه‌اي به ماندن در استقلال ندارد. اما اين جمعه قبل از ديدار آبي‌پوشان مقابل تراکتورسازي آنقدر بار منفي براي سرمربي آبي‌پوشان داشت تا مجبور شود چندساعت بعد حرف خود را تصحيح کند و بگويد که منظورش اين بوده که علاقه‌اي به عوض کردن هر ساله تيم خود ندارد و مي‌خواهد براي فصل بعد هم در استقلال بماند.

پس از اين اتفاق بود که سرمربي آبي‌پوشان در دو مصاحبه بعدي خود به صراحت از ماندن در جمع آبي‌پوشان سخن گفت و مدعي شد که اگر هواداران و هيأت مديره او را بخواهند در استقلال مي‌ماند.

اما حالا پس از اين صحبت‌ها شاهد افشاگري پسر قلعه‌نویي در صفحات اجتماعي هستيم. محمد هوتن قلعه‌نویي در صفحه منتسب به خود به اين موضوع اشاره کرد که پدرش پيشنهاد 3 ميلياردي از پديده شانديز دارد ولي مي‌خواهد براي بار دوم يک برنامه سه ساله رو کند و به شرط اجرا شدن برنامه‌هايش قرارداد خود را با استقلال تمديد کند.

اولين باري که قلعه‌نویي از قرارداد سه‌ساله خود پرده برداشت زماني بود که ميانگين سني استقلال بسيار بالا رفته بود و سرمربي آبي‌پوشان به بهانه برنامه سه‌ساله تعدادي بازيکن جوان را به تيم ملحق کرد و در پايان برنامه خود توانست با همين نفرات استقلال را قهرمان ليگ برتر کند.

 حالا نيز شرايط به همين گونه است و ميانگين سني استقلال بسيار بالا رفته است. به اين شکل مي‌توان گفت که اگر افشاگري پسر قلعه‌نویي در مورد برنامه سه‌ساله پدرش درست باشد. اين مربي مي‌خواهد بار ديگر تحولي عظيم در استقلال به‌وجود بياورد و با بيرون کردن نفرات پا به سن گذاشته تيم و جذب نفرات جوان‌تر شرايط را براي اجراي برنامه‌هايش فراهم کند.

گفته می شود قرارداد 3 ساله سرمربی استقلال این بار بالای 2 میلیارد تومان است. خبر تمدید قرارداد امیر قلعه نویی با استقلال هنوز تایید نشده و رسمیت نیافته است. در صورتی که این خبر از سوی باشگاه استقلال تایید شود آنگاه باید قلعه نویی را گران ترین مربی تاریخ لیگ برتر ایران معرفی کرد. او به نخستین مربی دو میلیاردی تاریخ لیگ برتر ایران تبدیل می شود.

 اين در حالي است که گفته مي‌شود قلعه‌نویي تلاش مي‌کند به هر شکل ممکن جلوي استعفاي فتح الله زاده را بگيرد تا اين مدير نيز در استقلال بماند.
 اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------