آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

سیدجلال حسینی:از هواداران عذرخواهی می‌کنم/ هر کارشناسی نباید راجع به پرسپولیس صحبت کند



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,سیدجلال حسینی

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید داور باید در دیدار این تیم برابر ذوب آهن مرتضی تبریزی را اخراج می‌کرد.

 سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار کرد: همه دیدند پرسپولیس در دیدار برابر ذوب‌آهن چه بازی خوب و قدرتمندی انجام داد. همه امروز قدرت پرسپولیس را دیدند. ما حتی یک فرصت گلزنی هم به ذوب آهنی‌ها ندادیم.

 

وی درباره اشتباهات داوری این دیدار هم گفت: اگر اشتباه داوری هم در این دیدار بود به ضرر پرسپولیس بود اما متاسفانه برخی کارشناسان بدون اینکه اطلاع دقیقی داشته باشند درباره هر مساله‌ای صحبت می‌کنند. من به آن‌ها می‌گویم بهتر است هر کارشناسی به خود اجازه ندهد درباره پرسپولیس صحبت کند.

 

حسینی درباره کارت زردی که کمال کامیابی‌نیا در دقیقه 2 بازی دریافت کرد گفت: متاسفانه داور به اشتباه در دقیقه 2 بازی به او کارت زرد داد و باعث شد این بازیکنان در طول بازی با استرس بازی را ادامه دهد حتی من هم وقتی به داور اعتراض کردم او به من تذکر جدی داد. این در حالی است که مرتضی تبریزی مهاجم حریف بارها در زمین چنین خطاهایی انجام می‌داد و داور حتی می‌توانست به او کارت قرمز نشان بدهد.

 

وی با اشاره به شکست پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: من به خاطر این شکست از همه هواداران عذرخواهی می کنم. ما یک درصد به باختن فکر نمی‌کردیم و فقط به دنبال کسب پیروزی بودیم به هواداران پرسپولیس قول می‌دهم که در طول این هفته با تمام وجود تمرین کنیم و باشگاه هم تمام امکاناتی که موردنیاز است را در اختیار ما قرار دهد تا در دیدار برابر سیاه جامگان با قدرت به میدان برویم و پیروز شویم. از همه هواداران هم می‌خواهم روز جمعه به ورزشگاه بیایند تا با حمایت خود به پیروزی ما در این دیدار کمک کنند.

 

حسینی درباره عملکرد بوژدار رادوشویچ هم گفت: هم رادوشویچ و هم بیرانوند بهتر است تمرکزشان را بیشتر کنند و بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند. پرسپولیس تیم بزرگی است.

 

وی درباره اینکه با سرماخوردگی در این دیدار به میدان رفت هم گفت: من طی روزهای گذشته به دلیل سرماخوردگی شرایط خوبی نداشتم و در دو تمرین آخر شرکت نکردم اما امروز با تمام وجودم در خدمت تیم بودم. همان طور که گفتم امروز بازی بسیار خوبی انجام دادیم و حتی یک فرصت هم به حریف ندادیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------