معمای پیچیده فرهاد مجیدی!



  اخبارورزشی  ,خبرهای  ورزشی ,فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی یکی از تودرتوترین چهره‌های فوتبال ایران است!

 به گزارش خبرآنلاین؛ فرهاد مجیدی به گفته رسانه ها به تهران برگشته است. فرهاد که در ماه های گذشته تنها برای روز خاکسپاری منصورخان در ایران بوده، برای چندمین بار در سال های گذشته از تلاشش برای اخذ مدرک عالی حرفه ای از اتحادیه فوتبال انگلستان خبر داده است. او یکبار بعد از پایان فوتبالش به انگلستان رفت و بعد چندماه گفته شد توانسته دوره مربیگری اتحادیه فوتبال انگلستان در سطح مقدماتی را با موفقیت سپری کند.

 

او باید مدتی مربیگری می کرد و دوباره کلاس هایش را ادامه می داد و برای همین گفته شد که بعد از دوره مربیگری در انگلستان، به امارات رفته تا دوره عملی کار مربیگری اش را طی کند اما دیگر خبری از حضورش در انگلستان نبود. بعد گفته شد که برای دوره های مربیگری به اسپانیا رفته است و مدتی دیگر هم خبرهایی درباره دوره هایش در کشورهای دیگر مطرح شد. البته همان بار اول، محمد تقوی کاپیتان پیشین استقلال درباره اینکه مجیدی چنین دوره ای را طی کرده باشد، ایجاد تشکیک کرد و بعدتر مربیان استقلالی دیگری مثل پاشازاده و میرشاد ماجدی که سطح پروفشنال دوره های مربیگری و تدریس فوتبال را سپری کرده اند، به سیستم خبرسازی فرهاد مجیدی درباره دوره های مربیگری اش انتقادهایی وارد کردند. این بار اما او در آخرین اقدام و در شرایطی که تقریبا خود را جدی ترین آلترناتیو نیمکت آینده استقلال می داند، بی آنکه حتی ذره ای از اینکه آخرین مدرک مربیگری اش چیست بگوید، تصویری از حضورش کنار یکی از مدرسین اتحادیه فوتبال انگلستان منتشر کرده که شام می خورند. او پیشتر هم عکسی از حضورش با تخته ویژه یادداشت نکات فوتبالی در کلاس های مربیگری منتشر کرده بود.

 

فرهاد که مدام شخصیت جدید خود را برای هواداران پرشمارش ترسیم می کند و بی آنکه کسی درباره نوع مدرکش بداند و یا اینکه پیش از این حتی یک روز سابقه مربیگری داشته باشد، مارادونا وار خود را به سمت نیمکت استقلال پیش می راند. بی شک مجیدی که یکی از باهوش ترین فوتبالیست های تاریخ استقلال است و با استفاده از فضای مجازی توانسته در سال های دوری اش از فوتبال هم همچنان قطب بی نظیر محبوبیت برای هواداران آبی باشد، هوشمندانه به سمت هدفش پیش می رود و با ساختن فضایی ابهام آمیز درباره خودش، خود را جدی ترین گزینه استقلالی ها مطرح نگه می دارد! 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------