آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

مدیرعامل باشگاه سپاهان: مقابل تراکتور هوشمندانه بازی کردیم/ همیشه از ویسی حمایت کرده‌ام



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,مدیرعامل باشگاه سپاهان

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: مقابل تراکتورسازی هوشمندانه بازی کردیم و نتیجه نشان داد که تیم ما رو به جلو حرکت می‌کند.

 محسن طاهری در گفتگو با مهر، درباره پیروزی تیم فوتبال سپاهان مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال گفت: زیر نظر کادر فنی، بازیکنان ما هوشمندانه بازی کردند و نتیجه نشان داد که تیم سپاهان رو به جلو حرکت می کند. من از عملکرد تیم راضی هستم و درباره مسائل فنی هم باید سرمربی صحبت کند.

 

وی در خصوص درخشش مهرداد محمدی در چند بازی اخیر سپاهان تصریح کرد: روی حرف ما به شخص و بازیکن خاصی نیست. گل زدن نتیجه همکاری تمام بازیکنان است و مهرداد محمدی هم جزوی از این مجموعه است.

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان در رابطه با اینکه عبدالله ویسی سرمربی تیم این برد را به محرم نویدکیا تقدیم کرده است و اینکه آیا باشگاه برای کاپیتان پیشین بازی خداحافظی برگزار خواهد کرد یا خیر، گفت: از زمانی که محرم نویدکیا از فوتبال خداحافظی کرده است، او را فقط یکباره در مراسم هوادار سپاهان دیدم و صحبتمان در حد سلام و احوالپرسی بود. در هر صورت ما این آمادگی را داریم که یک بازی در خور شان محرم برگزار کنیم. هر زمانی که محرم اراده کند این کار را انجام خواهیم داد.

 

طاهری در خصوص دیدار هفته آینده سپاهان با استقلال در لیگ برتر هم یادآور شد: قبل از بازی با استقلال باید در جام حذفی به مصاف سایپا برویم. ما اول به این بازی فکر می کنیم و سپس به دیدار با استقلال. تیم سپاهان پله به پله جلو می رود و تمرکزش فعلا روی دیدار جام حذفی است.

 

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر شایعه اختلافش با عبدالله ویسی گفت: من صلاح نمی دانم راجع به شایعات صحبت کنم و به آن دامن بزنم. همیشه از ویسی حمایت کرده ام و هر زمانی هم با رسانه ها صحبت کردم، حرفی جز حمایت نزدم.

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان در خصوص اینکه گفته می شود یکی از موارد اختلافش با ویسی بازیکنان جدید این تیم بوده است، تصریح کرد: همانطور که گفتم علاقه ای ندارم درباره شایعات حرف بزنم. اگر کسی از زبان ما شنیده که با کادر فنی اختلاف داریم، بگوید کجا این حرف را زده ایم. اینها حرف کسانی است که می خواهند سپاهان را وارد حاشیه کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------