سبقت محسوس منصوریان از قلعه‌نویی؛ آنها به قلب ادبیات خنجر می‌زنند!



  اخبارورزشی  ,خبرهای  ورزشی  ,علیرضا منصوریان

سرمربی استقلال از لغات و اصطلاحات عجیبی استفاده می‌کند که به سوژه فضای مجازی و رسانه‌ها تبدیل شده است.

 به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان ادبیات مختص خودش را ابداع کرده است. او در مصاحبه‌های مختلف از لغات و اصطلاحاتی استفاده می‌کند که حتی در دایره لغات امیر قلعه‌نویی هم جایی ندارد؛ قلعه‌نویی که خود ابداع کننده لغات و اصطلاحات عجیب است.

 

قبل از بازی با تراکتورسازی بود که منصوریان در واکنش به محرومیت رحمتی به خبرنگاران گفت:« بعد از بازی مقابل تراکتورسازی به مسئله رحمتی پردازش می‌کنیم!»  پردازش در فرهنگ لغت  به معنای انجام دادن مجموعه‌ای از عملیات مختلف روی اطلاعات و داده‌ها در کامپیوتر آورده شده است!

 

گویی که منصوریان به پردازش کردن علاقه وافری دارد. او بعد از بازی با پدیده هم از این لغت استفاده کرد. استفاده‌ای بی مورد و غلط. او بعد از بازی با پدیده گفت که اگر رویای مربیگری استقلال را نداشت به بیزینس خودش پردازش می‌کرد. البته منصوریان در مصاحبه‌اش تنها به استفاده از این لغت بسنده نکرد. او دایره واژگان انگلیسی خود را هم نمایان کرد و گفت در تمام دنیا دیتیل اصلا اهمیت ندارد، یعنی جزئیات.  منصوریان حتی اعتقاد دارد ایران تا سال 2022 از فضای آماتوری گذشت ( گذر)  می‌کند و به فضای حرفه‌ای می‌رسد.

 

منصوریان ادبیات خاص خودش را ابداع کرده است و به نظر می‌رسد در این راه از سرمربی سابق خود، قلعه نویی پیشی گرفته است. قلعه‌نویی که اصطلاحات جالبی مثل کل یوم، ساعت مرگی، فندانسیون، تراکتورگونه، بازیکن وزنی - معرفتی و ... را ابداع کرده است.

 

بهتر است منصوریان که اتفاقا مربی جوان و پرشوری هم هست به جای توجه به دیتیل یعنی جزئیات، کمی هم به فضای مطالعاتی خودش پردازش کند تا بیش از این به سوژه فضای مجازی و رسانه‌ها تبدیل نشود. به طور کلی مربیان فوتبال ایران گاهی اوقات گفتاری را برای رساندن منظورشان به کار می‌گیرند که تیشه به ریشه ادبیات می‌زنند. آنها مقابل افرادی که این ضعف را به آنها گوشرد می‌کنند همواره مواضع منفی اتخاذ کرده‌اند و به ادامه این راه اشتباه اصرار دارند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------