منصوریان: دایی موافقت کند در آزادی بازی می‌کنیم/ فعلا لیست ورودی و خروجی نداریم



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, منصوریان

سرمربی استقلال گفت: بازی سخت و نفس‌گیری مقابل نفت پیش رو داریم.

 به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران در چارچوب جام حذفی گفت: یک بازی بسیار سخت و نفس گیر را پیش روی داریم. کاملا تیم نفت را می شناسیم چون دو سال آنجا بوده ام. همان تیم منسجم نفت را آقای دایی حفظ کرده و در جایگاه خیلی خوبی در جدول قرار دارند و این نشان می دهد کار ما سخت است.

 

او افزود: همه همدل هستیم تا صخره نفت را از پیش رو برداریم. می‌دانم کار ما سخت است ولی تلاش می‌کنیم همدل باشیم تا به مرحله بعدی برویم.

 

سرمربی استقلال درباره نقل و انتقالات تیمش، گفت: ما تا آخرین روز بازی که برابر سپاهان است، نه لیست ورودی داریم نه لیست خروجی. حرفه‌ای این است که در تعطیلات این بحث را داشته باشیم.

 

وی درباره غایبان تیمش در این بازی بیان کرد: برخلاف اینکه برخی دوستان در تلویزیون گفته‌اند که منصوریان زیاد ترکیبش را دست می‌زند باید بگویم که ما به دنبال ساختار ثابت هستیم و در ساختار، نفرات دیگر مطرح نیست. ما دو سال تجربه ساختاری در نفت داشته‌ایم. تیم نمی‌تواند با ۱۳ بازیکن در مسابقات فرسایشی شرکت کند. نمی‌شود با ۱۳ نفر در همه مسابقات شرکت کرد. ما باید ساختارمان را حفظ کنیم. ما یعقوب کریمی و فرشید اسماعیلی را به دلیل محرومیت نداریم و قطعا جایگزین‌های آنها هم جوان هستند و آنها هم در ساختار خوب کار می‌کنند.

 

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد یک جوان جدید در استقلال برابر نفت به میدان برود، گفت: در تیم امید یاد گرفتم که به جوان می‌شود اطمینان کرد و چه بهتر که جوان بتواند باتجربه هم بازی کند. ما جوانان خود را به مرور بازی می دهیم. دیدیم حق دوست، زکی پور و برزای چقدر خوب در این هفته‌ها کار کرده‌اند.

 

او افزود: به جوانان خیلی اعتقاد دارم ولی معتقدم که با تجربه خوب هم باید کنار جوانان بازی کند. با تجربه ها تیم را جلو می برند و جوان هم باید با پتانسیل جوانی اش بدود و یک میکس خوب را ایجاد کند. برای بازی فردا امید نورافکن را در لیستمان داریم. شنیده ام که جلالی یک طرح داده که سه بازیکن زیر ۲۳ سال را بتوان به نیمکت اضافه کرد و این مسئله اگر محقق شود، دست ما باز می شود.

 

سرمربی استقلال درباره زمین تختی و جام حذفی و شرایط خاص خودش گفت: ما فعلا فقط به نفت نگاه می کنیم. اگر این بازی را ببریم باید به برنده سایپا و سپاهان بخوریم. ما در لیگ هم ناامید نیستیم. ۱۶ بازی داریم. ما باید فقط خودمان را ببینیم و به نتایج سایر تیم‌ها کاری نداریم. جاده حضور در کورس قهرمانی با بردهای ما محقق می شود. درباره تختی هم باید بگویم که با مدیرعامل نفت تهران صحبت کردیم و پیشنهاد دادیم که بازی به آزادی برود چون هر دو تیم روی زمین بازی می کنند. اگر علی دایی موافقت کند، سود بلیت فروشی آزادی هم مال نفت تهران باشد تا بازی در آزادی برگزار شود. شنیده ام چمن فعلی تختی خیلی بد شده است. نمی توان از زمین تختی انتظار یک زمین فوتبالی داشت و دو تیم باید مستقیم بازی کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------