دایی با انتقاد از درخواست استقلال: مگر منصوریان مسئول سازمان لیگ است/ این مسائل خنده دار است



  اخبارورزشی  ,خبرهای  ورزشی ,دایی

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران درخواست باشگاه استقلال برای بازی در ورزشگاه آزادی را پیش پا افتاده و خنده دار دانست و گفت: مگر آقای منصوریان مسئول سازمان لیگ است که تصمیم می‌گیرد؟

 به گزارش مهر، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی نفت تهران با استقلال در جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: این بازی تا اینجای فصل مهمترین بازی ما است. روی جام حذفی حساب زیادی باز کرده ایم. در این مدت هم تمرینات خوبی انجام داده ایم و امیدوارم بازی خوبی برگزار کنیم.

 

وی افزود: بازی سختی داریم. استقلال تیم خوبی است و طرفداران بزرگی دارد. امسال هم تا اینجای کار در جام حذفی موفق بوده است. دوست داریم این بازی را ببریم و یکی از فینالیست های جام حذفی باشیم.

 

سرمربی تیم نفت خاطرنشان کرد: یکی، دو بازیکن خوب خودمان را برای این مسابقه در اختیار نداریم ولی با توجه به سرمایه ای که داریم امیدواریم بازی خوبی انجام بدهیم و پیروزی ارزشمندی به دست بیاوریم. بازیکنان ما شایسته این هستند که بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

 

دایی درباره درخواست علیرضا منصوریان برای تغییر مکان بازی از ورزشگاه تختی به استادیوم آزادی گفت: ما در لیگ حرفه ای بازی می کنیم. مگر آقای منصوریان مسئول سازمان لیگ است که زمین را تعیین می کند. اگر کیفیت زمین پایین است نباید هیچ مسابقه ای آنجا برگزار کرد. ما از اول فصل در این زمین بازی کرده ایم. در این دیدار میزبان هستیم و از میزبانی استفاده می کنیم. هیچ کجای دنیا یک روز قبل از بازی این مسائل مطرح نمی شود. اگر قرار این موارد مطرح شود باید باشگاه استقلال با باشگاه نفت قرارداد امضا می کرد تا مسابقات در ورزشگاه آزادی برگزار شود. این صحبتها پیش پا افتاده و خنده دار است.

 

وی افزود: اگر ما میهمان بودیم با شور و شوق خاصی به ورزشگاه آزادی می رفتیم و مقابل استقلال بازی می کردیم اما در این بازی ما میزبان هستیم و می خواهیم بازی ما در تختی برگزار شود.

 

سرمربی تیم نفت درباره وضعیت ایمان مبعلی و احتمال انتقالش به تیم دیگر در نیم فصل تصریح کرد: ایمان دارد در تیم نفت خوب کار می کند و در این تیم احساس آرامش و راحتی می کند. البته بازیکنی را به زور نگه نمی دارم. اگر دل ایمان با این تیم نباشد، می تواند برود ولی تا جایی که می دانم مبعلی در نفت آرامش دارد و بهترین بازی هایش را انجام می دهد. احساس واقعی من این است که ایمان نفت را ترک نمی کند.

 

دایی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه در چند روز گذشته جوی ایجاد شده که بازی نفت با استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار شود، اظهار کرد: به این حاشیه سازی ها عادت کرده ایم. متاسفانه در فوتبال ما آنقدر که به حواشی پرداخته می شود به مسائل فنی پرداخته نمی شود. فردا به دنبال برد هستیم و به حواشی کاری نداریم. امیدوارم بازی فردا مشکل داوری نداشته باشد و در پایان وقتی داور سوت را می زند حق به حق دار برسد.

 

وی در پاسخ به این سئوال که چرا کنار زمین حرص می خورد؟ گفت: من منظور شما را نفهمیدم. کسی که عاشق فوتبال باشد و غیرت داشته باشد برای تیمش حرص می خورد. برای تیمی که زحمت می کشم، حرص می خورم و این یک چیز طبیعی است. کدام مربی را در دنیا دیده اید که حرص نخورد؛ از آرسن ونگر بگیرید تا دیگران همه مربیان حرص می خورند. این از آن سئوالات مختص شما بود!

 

دایی درباره عقد قرارداد باشگاه نفت تهران با باشگاه بارسلونا در شرایطی که نفتی ها اصلا قصد تیمداری نداشتند، گفت: در جریان این مسائل نیستم. صلاح مملکت خویش خسروان دانند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------