پاس گل علی کفاشیان به وزیر جدید ورزش/انصراف ژاپنی‌ها به نفع ما!



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,علی کفاشیان

علی کفاشیان که اخیرا از سوی وزیر ورزش برای انتخابات فیفا حمایت شده ، یک گام بزرگ به سوی تلافی حرکت وزیر برداشت.

به گزارش خبرآنلاین؛ وزارت جدید ورزش دو هدف بزرگ را برای سال های پیش روی ورزش کشور ترسیم کرده است. بدست آوردن دو میزبانی بزرگ برای فوتبال ایران ، هدفی است که سلانی فر از آنها سخن گفته. شاید رسیدن به میزبانی بازی های جام ملتهای آسیا برای ایران کمی دور از دسترس باشد اما میزبانی بازی های جام جهانی فوتسال 2020 را می توان بدست آورد. ایران برای این مسابقات کاندیدا شده است و حالا تلاش و رایزنی آسیایی می تواند ، ایران را تنها نامزد آسیا برای این رخداد مهم کند. نتایج درخشان تیم ملی هم می تواند عامل محرک دیگری باشد برای دستیابی مان به این مهم.

 

علی کفاشیان که سابقه عضویت در کمیته فوتسال فیفا و از آن مهمتر ، نایب رئیسی فوتبال آسیا را دارد ، در این مسیر می تواند نقشی مهم داشته باشد. او که نامزد پرامید فوتبال آسیا برای عضویت در هیات اجرایی فیفاست و بعد از کارشکنی های داخلی برای ممانعت از حضورش در انتخابات ، توانست نظر مساعد وزیر ورزش را برای شرکت در این انتخابات بدست بیاورد ، حالا خیلی زود ، گامی اجرایی برداشته به سوی کمک به اهداف بلند دولت در کسب میزبانی ها. 

 

او در این باره گفته است:«جلسه ای برای میزبانی 2020 فوتسال برگزار کرده و با کشور ژاپن نیز رایزنی های لازم را انجام داده ایم و قرار شده تا به نفع ما کنار بکشد. امیدوارم حمایت همه جانبه میزبانی 2020 را از مسئولین مربوطه بگیریم و به موفقیت بیش از پیش فوتسال دست پیدا کنیم.»

 

انصراف ژاپنی ها ایران را تنها نامزد آسیایی می کند و اخذ مجوزهای لازم دولتی برای میزبانی این بازی ها ، ایران را بی شک به این موفقیت بزرگ می رساند تا اولین رخداد مهم جهانی زیر نظر فیفا را در ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ،میزبانی کنیم .

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------