کی‌روش: زمانی که سرمربی ایران شدم فقط یک لژیونر اروپایی داشتیم



  اخبارورزشی  ,خبرهای ورزشی , کی‌روش

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن تمجید از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روسیه، صحبت‌های کارلوس کی روش را منعکس کرده است.

 به گزارش مهر، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی عملکرد تیم های حاضر در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روسیه پرداخته است. در این گزارش آمده است: «مرحله سوم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ به نیمه راه رسیده است. ایران در حال حاضر صدرنشین گروه اول است و عربستان سعودی هم که امیدوار به بازگشت به جام جهانی بعد از غیبتی طولانی است، در صدر گروه دوم قرار دارد.»

 

در ادامه آمده است: «ایران بعد از شکست قطر در بازی اول در صدر قرار دارد. ایران تنها تیم بدون شکست مرحله نهایی است که از پنج بازی صاحب سه برد و دو تساوی شده است و هیچ گلی دریافت نکرده است؛ آماری که خرد و دانش کارلوس کی روش پرتغالی را نشان می دهد. در واقع ایرانی ها روند بسیار خوبی داشته اند و در سال ۲۰۱۶ تیم بدون شکست بوده اند؛ رکوردی که سرمربی ایران به آن افتخار می کند.»

 

سایت AFC همچنین به نقل از کارلوس کی روش آورده است: «زمانی که سرمربی ایران شدم، ما فقط یک بازیکن لژیونر در اروپا داشتیم اما الان ۱۱ بازیکن داریم. ما باید به کار کردن ادامه بدهیم اگر می خواهیم به غیر ممکن دست یابیم. (صعود به دومین جام جهانی پیاپی)

 

این گزارش در ادامه به عملکرد سایر تیم های آسیایی و رقیبان ایران در مرحله نهایی پرداخته است.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------