آقا فیروز و ماجرای برداشت هایی که از نظرش "یاوه" بودند



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی, فیروز

در یک هفته ای که فیروز کریمی روی نیمکت اکسین ننشست،شایعات زیادی از حرف های طاهری پور،مدیرعامل تیم مبنی بر اینکه علی لطیفی جای جای او را خواهد گرفت به گوش رسید.

 به گزارش خبرآنلاین؛فیروز کریمی سرمربی تیم لیگ یکی اکسین البرز در جدید ترین مصاحبه اش با خبرآنلاین حرفهای جالبی زد و گفت:«تمام مسائلی که درباره موضوع کنار رفتن من از تیم مطرح شده یاوه و سوءبرداشتی بیش نبود. اصلا این گونه نبوده که من بخواهم از تیم کنار بروم. خواهر من فوت کرده بود و از لحاظ روحی وضعیت مناسبی نداشتم. به همین دلیل از مدیرعامل تیم خواستم که اجازه دهد یک هفته کنار تیم نباشم.ایشان هم با این درخواست من موافقت کردند. وقتی نفر اول کادرفنی کنار زمین نباشد ممکن است بین دستیاران اختلاف بیفتد که مسئولیت فنی تیم با کیست؟ به همین دلیل آقای طاهری پور به عنوان مدیر تیم از من پرسید که چه کسی کنار خط بایستد؟ من هم گفتم: علی لطیفی. قرار شد لطیفی در این مدت که من درگیر ختم خواهرم هستم کنار خط باشد.»

 

فیروز کریمی این را گفت و ادامه داد:«این مورد نشان از صلابت و توجه مدیر باشگاه به تیم است. اما وقتی خبرنگاران با آقای طاهری پور مصاحبه کردند و از او پرسیدند وضعیت تیم به کجا خواهد رسید و چه کسی مسئول تیم خواهد بود، ایشان گفتند که علی کنار خط خواهد ایستاد. از این سخن هرکس برداشت خاص خودش را داشت. یکی می گوید لطیفی قرار است یک روز کنار خط باشد، دیگری می گوید قرار است یک هفته باشد و آن یکی می گوید قرار است برای همیشه کنار خط باشد. واقعیت این است که من فقط یک هفته به خاطر فوت خواهرم کنار تیم نبودم و از این به بعد قرار است که باشم و هیچ مشکلی هم وجود ندارد.»

 

سرمربی تیم اکسین البرز ادامه داد:«ما بازی بسیار سختی را با تیم سپید رود رشت که صدرنشین است در پیش داریم. بازی ای که بدون شک زیباترین بازی لیگ یک خواهد بود و همه برای دیدن این فوتبال پای شبکه باران خواهند نشست. ما قطعا جزو مدعیان هستیم و با تغییراتی که در نیم فصل ایجاد خواهیم کرد به بالای جدول برمی گردیم. ما در نیم فصل اول به جز بازی با آلومینیوم در هیچ بازی ای مستحق باخت نبودیم و امتیازات زیادی از دست دادیم.»

 

کریمی در پایان حرفهایش درباره حواشی دستیارانش گفت:«مجموعه ما هم دل است و از این به بعد خودم بالای سر تیم خواهم بود.»

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------