آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

برد سه بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان صدرنشینی موقت سرخپوشان پایتخت را در نخستین روز از بازی های هفته بیست وچهارم لیگ…

زمان دربی مشخص شد



  اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی , دربی

زمان برگزاری دیدارهای نیم فصل دوم لیگ برتر تدوین شده است و امروز یا فردا در اختیار رسانه های گروهی قرار خواهد گرفت.

 به گزارش  ورزش سه ، در این برنامه زمان دربی 28 بهمن تعیین شده است. هر چند زمزمه های مبنی بر برگزاری بازی در تاریخ 24 بهمن هم وجود دارد.

 

گفتنی است 24 بهمن یکشنبه و  28 بهمن پنج شنبه است.

 

سعید فتاحی – رئیس کمیته مسابقات در خصوص تاریخ دربی حاضر به اظهار  نظر نیست و می گوید تا ساعاتی دیگر برنامه به طور رسمی اعلام می شود.

 

البته باید به این نکته اشاره کرد از مدت ها پیش معلوم بود که روز 19 بهمن نماینده فوتبال ایران باید در مرحله پلی آف بازی لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. چه سهمیه ایران 3+1 بود و چه 2+2 امکان برگزاری دربی در تاریخ تعیین شده وجود نداشت.

 

با وجود اینکه روز 19 بهمن از سوی کمیته اجرایی afc برای برگزاری بازی پلی آف برنامه ریزی شده بود جای تعجب داشت کمیته مسابقات روز 20 بهمن را برای برگزاری دربی تعیین کرده بود. با وجود گذشت شانزده دوره از لیگ برتر انتظار از کمیته مسابقات این است که به سمت و سویی پیش رود که برنامه یک فصل از بازی ها را در ابتدای مسابقات اعلام کند و این برنامه در جریان بازی ها با کمترین تغییر و تحول مواجه شود.

 

هم اکنون در لیگ یک شاهد این هستیم که برنامه بازی ها به صورت نیم فصل – نیم فصل ارایه می شود و کمترین تغییر را هم دارد. شاید به این خاطر که تیم های دسته اولی در تیم ملی بازیکن ندارند و درگیر لیگ قهرمانان آسیا هم نیستند. البته با وجود درگیری تیم های لیگ برتری با لیگ قهرمانان آسیا و هم چنین بازی های تیم ملی باز هم می شود برنامه لیگ برتر را از قبل تدوین کرد. به این خاطر که تاریخ بازی های لیگ قهرمانان و هم چنین تیم ملی از قبل معلوم است و به این استناد می توان برای لیگ برتر برنامه ریزی بهتری داشت.

 

ناگفته نماند برنامه فعلی بازی های لیگ برتر از قبل تدوین شده بود اما با توجه به تغییر و تحولات صورت گرفته در چارت مدیریتی لیگ برتر امیدواریم در آینده شاهد برنامه ریزی بهتری در خصوص بازی های لیگ برتر باشیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------