پنجعلی: مسئولیت جذب بازیکنان اوکراینی با برانکو است/ پرسپولیس در ابتدای فصل خوب بسته نشد



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی , پنجعلی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس اگر می‌خواهد در آسیا نتیجه بگیرد باید در هر دو پست دو بازیکن خوب داشته باشد یا به اصطلاح معروف یک تیم خوب درون زمین و یک تیم خوب هم روی نیمکت داشته باشد که می‌بینیم فعلاً چنین شرایطی در پرسپولیس وجود ندارد.

 محمد پنجعلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با  ایلنا در مورد شرایط فعلی این تیم و جدایی چند بازیکن این تیم از جمله احمد نورالهی و امید عالیشه گفت: باتوجه به اینکه این بازیکنان قصد گذراندن دوره خدمت سربازی را دارند، باید گفت جدایی آنها اجتناب ناپذیر است اما بحث اینجا است که آیا باشگاه می‌تواند جای آنها را در تیم پر کند یا نه. هردوی این بازیکنان جزو نفرات موثر پرسپولیس بودند که می‌توانستند در دیدارهای سخت آینده به تیم کمک کندد. حالا که عالیشاه و نورالهی جدا شده‌اند باشگاه باید فکری اساسی برای پر کردن جای آنها بکند و دو بازیکن خوب و باکیفیت دیگر را جذب کند.

 

اوا ادامه داد: حتی در صورتی که این بازیکنان از پرسپولیس نمی‌رفتند هم نیاز بود که تیم برای حضور خوب در لیگ قهرمانان آسیا تقویت شود اما با قطعی شدن جدایی آنها حالا نیاز تیم بسیار بیشتر از قبل است. با شرایط فعلی تیم در لیگ قهرمانان به مشکل خواهد خورد. پرسپولیس اگر می‌خواهد در آسیا نتیجه بگیرد باید در هر دو پست دو بازیکن خوب داشته باشد یا به اصطلاح معروف یک تیم خوب درون زمین و یک تیم خوب هم روی نیمکت داشته باشد که می‌بینیم فعلاً چنین شرایطی در پرسپولیس وجود ندارد.

 

مدافع و کاپیتان اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پرسپولیس در کدام پست نیازی بیشتری به جذب بازیکن دارد اظهار داشت: در خط دفاع واقعاً نیاز به جذب بازیکن داریم. شرایط به شکلی است که اگر یکی از بازیکنان فعلی محروم یا مصدوم شوند کسی نیست جای او را پر کند و به همین دلیل اولویت اصلی خط دفاعی است. در خط هافبک هم با رفتن نورالهی در پست هافبک دفاعی فقط کمال کامیابی‌نیا خواهد بود که هیچ جایگزینی برای او وجود ندارد و نمی‌شود به سادگی از کنار این ضعف گذشت. البته باید قبلاً و در ابتدای فصل به این مسائل فکر می‌کردند و تیم را خوب می‌بستند. این نقاط ضعف از ابتدای فصل در پرسپولیس وجود داشت اما تازه بروز کرده است.

 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازیکنان خارجی بی‌کیفیت فعلی این تیم و احتمال دوباره جذب بازیکن خارجی نیز گفت: من واقعاً نمی‌دانم این بازیکنان از فیلتر چه کسانی رد شده‌اند تا با پرسپولیس قرارداد بسته‌اند. به نظر من مسئولیت این قضیه با کادرفنی است چون قطعاً آنها این بازیکنان را تایید کرده‌اند. بازیکنان خارجی فصل گذشته از بازیکنان فعلی بهتر بودند هرچند که آنها هم سطح بالا نبودند. این خارجی‌هایی که الان در تیم هستند به هیچ وجه در حد و اندازه پرسپولیس نیستند. بازیکن خارجی اگر نتواند به تیم کمک کند اصلاً برای چه جذب می‌شود؟ واقعاً من نمی‌دانم چرا باید برای جذب بازیکنانی در این سطح هزینه کرد آن هم در حالی که هیچ سودی برای تیم ندارند.

 

محمد پنجعلی در پایان گفت: پرسپولیس سال گذشته هم با کمبود بازیکن مواجه بود اما چون در آسیا حضور نداشت این مشکل کمتر به چشم آمد و توانست نتایج خوبی بگیرد اما در این فصل چون باید همزمان با لیگ در لیگ قهرمانان هم بازی کند، قطعاً دچار مشکل خواهد شد. همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا با قدرت حاضر خواهند شد و پرسپولیس اگر نتواند بازیکنان مناسبی برای تقویت خود جذب کند بدون شک با مشکل روبرو خواهد شد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------