آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

بختیاری‌زاده: منصوریان حمایت شود/ چند بازیکن در حد استقلال نیستند



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,بختیاری‌زاده

پیشکسوت آبی پوشان تهرانی گفت: مشکلات استقلال قابل کتمان نیست، اما این مشکلات با تغییر منصوریان حل نمی‌‍شود و شاید بیشتر هم شود. استقلال به ثبات نیاز بیشتری دارد تا تغییرات.

 سهراب بختیاری زاده در گفتگو با  مهر در خصوص شکست استقلال مقابل نفت گفت: استقلال خیلی سردرگم و بی برنامه بود. اصلا از بازی این تیم لذت نبردم. انگار برنامه‌ای برای پیروزی نداشت. بازیکنان این تیم عزم جزمی برای پیروز شدن نداشتند. انگیزه نفتی ها به مراتب بیشتر از استقلالی ها بود.

 

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در خرید های ابتدای فصلش اشتباهاتی داشت. بازیکنانی به این تیم آمدند که اصلا در حد و اندازه استقلال نبودند. من از بازیکن خاصی نام نمی برم که کسی خراب نشود. اما باید قبول کرد یکسری بازیکنان نمی‌دانند پیراهن چه تیمی را بر تن دارند.

 

وی افزود: یکی از مشکلات استقلال این است که در این تیم نفراتی هستند که خودشان را بزرگتر از استقلال می‌دانند. همه بازیکنان تاریخ باشگاه باید بدانندکه از همه آنها بزرگتر بوده. با نمایش بازی کردن نمی‌شود بزرگ استقلال و پرسپولیس و تیم‌های دیگر شد. هواداران هم آنقدر باهوش هستند که سره را از ناسره تشخیص بدهند.

 

مدافع سابق استقلال گفت: متاسفانه الان زمزمه‌هایی در خصوص تغییرات در کادر فنی استقلال به گوش می‌رسد. با جرات می‌گویم دست زدن به منصوریان مثل جبران کردن اشتباه با اشتباهی بزرگتر است. استقلال به ثبابت بیشتر از تغییرات نیاز دارد. باید منصوریان بماند و حمایت شود. نه فقط حمایت حرف و صحبتی. بلکه حمایت عملی. نیم فصل بهترین فرصت است که خود منصوریان با چند تغییر و تحول تیمش را ترمیم کند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------