هفت هزار کامنت برای پست ویژه فرهاد



  اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی ,فرهاد

هواداران استقلال نسبت به آخرین پست فرهاد مجیدی در اینستاگرام واکنش جالبی داشتند.

 به گزارش خبرآنلاین؛ باخت تلخ استقلال مقابل نفت در جام حذفی اوضاع منصوریان و تیمش را بیش از پیش قمر در عقرب کرد. هواداران خشمگین استقلال دیگر آن حمایت و اعتماد اوایل فصل را به منصوریان نداشتند و از دست او شاکی بودند و به گونه ای همه تقصیرات را بر گردن او می انداختند. در این میان بزرگان و مسئولین این تیم تلاش کردند تا با حمایت از منصوریان کمی شرایط تیم را به حالت عادی برگردانند.

 

در این میان فرهاد مجیدی که محبوبیتش بین استقلالی ها بر هیچ کس پوشیده نیست، با انتشار متنی در صفحه شخصی اش نسبت به اتفاقات این روزهای استقلال موضع گیری کرد. کاپیتان سابق آبی ها اعلام کرد که نباید همه مشکلات و ضعف ها را از چشم منصوریان دید بلکه این مشکلات که ریشه ای چند ساله دارد مربوط به بعد مدیریتی باشگاه و وجود مدیرانی نالایق در راس کار بوده.

 

این پست در اینستاگرام فرهاد چیزی حدود 7000 کامنت را به خود می بیند. کامنت ها و پیام هایی از جانب هواداران استقلال که اکثرا موافق نظر شماره 7 محبوب آبی هستند و معتقدند فقط نباید منصوریان را کوبید بلکه باید از او حمایت کرد و با حفظ اتحاد بین همه استقلالی ها این روزهای سخت را پشت سر گذاشت. البته پیام ها و کامنت هایی هم در مورد سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال به چشم می خورد به گونه ای که آبی ها معتقدند با حضور فتح الله زاده به جای افتخاری اوضاع برا آن ها بهتر خواهد شد. 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------