افتخاری خیال منتقدان منصوریان را راحت کرد/ ناظم‌الشریعه الگو شد!



  اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی,افتخاری

مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در رختکن این تیم و صحبت هایی که بازیکنان داشت خیال منتقدان منصوریان را راحت و تاکید کرد که او هم مثل سرمربی تیم ملی فوتسال مورد حمایت خواهد بود.

 به گزارش  مهر، استقلال روزهای پر حاشیه‌ای را سپری کرد. شکست این تیم برابر نفت و کنار رفتنش از جام حذفی باعث شد تا جایگاه این تیم در لیگ برتر نمود بیشتری کرده و در این میان بستر برای مطرح شدن نام یکسری مربی خارجی بعنوان جانشین منصوریان در استقلال مهیا شود.

 

در این میان، اختلاف بین منصوریان و رحمتی بعد از شکست مقابل نفت تا حدودی علنی شد و به یک جنگ سرد رسانه ای تبدیل گشت. تلاش های رحمتی هم برای برقراری ارتباط با منصوریان نافرجام ماند و سرمربی استقلال تا قبل از تمرین روز گذشته استقلال حاضر به صحبت با دروازه بان و کاپیتان تیمش نشد. چرا که از برخی رفتارهای او در طول فصل که قبل از بازی با نفت به اوج خود رسیده بود دل خوشی نداشت.

 

همه این اتفاقات دست به دست هم داد تا روز گذشته سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال به منظور رسیدگی به همه حواشی و جمع کردن آنها شخصا در تمرین استقلال حضور یابد. تمرینی که در کمپ ناصر حجازی و با حضور همه استقلالی ها برگزار شد.

 

 قبل از شروع تمرین روز شنبه ، افتخاری همه اعضای تیم استقلال از کادر فنی و سرپرستی گرفته تا بازیکنان و کادر تدارکات و پزشکی و آنالیز و غیره را در رختکن مجموعه جمع کرد و سخنان مبسوط و کاملی را برای استقلالی‌ها مطرح کرد. سخنانی که به منزله ریخته شدن آب پاکی روی دست منتقدان منصوریان قلمداد می‌شد. 

 

افتخاری با انتقاد از مطرح شدن نام مربیان خارجی خطاب به حاضرین گفته است که می‌دانم این صحبت‌ها از کجا آب می‌خورد و حتی و با همه آنها برخورد می‌کنم. چرا که نه بحث گزینه خارجی برای اسقلال مطرح است و نه گزینه داخلی. گزینه اول و آخر من برای استقلال همین شخص علیرضا منصوریان است که در خدمتش هستیم.

 

مدیرعامل استقلال در بخش دیگری از سخنانش گفته است من از منصوریان دفاع می‌کنم چون دفاع از منصوریان دفاع از یک فلسفه است. فلسفه حمایت از مربی، ثبات در کار فنی و از آن مهمتر نرفتن زیر بار حرف زور آنهایی که قصد مداخله در امور مدیریتی استقلال را دارند. من می‌دانم دور و برم چه می‌گذرد و چه خبر است. متوجه همه اتفاقات و حاشیه‌ها هستم و می‌دانم منشاء همه آنها کجاست.

 

وی با مقایسه علیرضا منصوریان با ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفته است من یکبار پای یک مربی جوان ایستادم. این اتفاق در فوتسال افتاد. ناظم الشریعه هم مخالفان زیادی داشت و من پای او ایستادم و نتیجه آن هم این شد که ناظم الشریعه بهترین مربی فوتسال دنیا شد و تیم ملی ما در جام جهانی سوم شد. من از ایستادن پای مربی جوان نتیجه گرفتم و برای همین این تجربه موفق را تکرار خواهم کرد.

 

افتخاری در بخشی از سخنانش تاکید کرده است که بعضی ها می‌گویند منصوریان تا بازی با سپاهان فرصت دارد، اما من تاکید می کنم که تا روزی که من مدیرعامل استقلال باشم منصوریان هم سرمربی استقلال خواهد بود. این حرف اول و آخر من است و هر فردی را در حوزه فنی تیم منصوریان نخواهد کنار می‌گذاریم و هر فردی را بخواهد اضافه می‌کنیم. 

 

مدیرعامل استقلال در پایان صحبت‌هایش نیز تاکید کرده است آنهایی که این صحبت‌های مرا شنیدند به هر شخصی می خواهند منتقل کنند. چون من قاطعانه پای این صحبت هایم می‌ایستم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------