شایعات کمر شکن برای جابه جایی علی رضا منصوریان



  اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی ,منصوریان

شایعات برای جابه جایی منصوریان با گزینه خارجی در حالی مطرح می شوند که آبی های تهران همچنان شانس بازگشت به کورس قهرمانی لیگ برتر را دارند و می توانند با شروعی خوب در نیم فصل دوم فاصله های امتیازی را پر کنند.

 هرچند هیات مدیره استقلال اعلام کرده است که از منصوریان حمایت می کند و هرچند حتی اعلام غیررسمی شده که او با پیروزی مقابل سپاهان ابقا خواهد شد اما شایعات زیادی حول و حوش باشگاه استقلال برای جایگزینی منصوریان شنیده می شود. 

 

به گزارش عصرایران ، در حالی که حدود 24 ساعت دیگر استقلال رو در روی سپاهان قرار می گیرد و و با یک پیروزی می تواندحتی تا رتبه چهارم جدول بالا بیاید اما شنیده ها حاکی از آن است که برخی از اعضای هیات مدیره استقلال تکاپوی زیادی برای پیدا کردن جانشین مناسب برای منصوریان آغاز کرده اند. 

 

ماگت که نامش در رسانه ها مطرح شده فقط یکی از هفت گزینه استقلال است. این گزینه ها هشت نفر بودند که نام دراگان اسکوچیچ از سوی وزارت ورزش از لیست خارج شد و حالا جیووانی می ایتالیایی، یورگن کلینزمن، فیلیکس ماگات، یک مربی اتریشی، زدنک زمن، یک مربی ایتالیایی سرشناس و یک مربی برزیلی ارزان قیمت که قبلا در ژاپن مربیگری کرده است، مدنظر مدیران استقلال قرار دارند.

 

قرار است اعضای هیات مدیره استقلال در صورتی که به این جمع بندی برسند که منصوریان برود، در مورد جانشین منصوریان تصمیم گیری کنند. در حال حاضر باتوجه به این نکته که ماگات در چین فعالیت می کند، شانس یک مربی ایتالیایی و همان گزینه برزیلی از ماگات بیشتر است اا یک واسطه وعده داده اگر استقلالی ها واقعا خیال استفاده از ماگات را داشته باشند، او را به تهران می آورد.

 

یکی از مدیران ارشد استقلال به واسطه ای که مربی برزیلی معرفی کرده بود، گفت یکی مثل کلینزمن را می خواهیم و این شخص هم رزومه و قیمت کلینزمن و یک مربی ایتالیایی سرشناس که چند ماه قبل گزینه هدایت یک تیم ملی آسیایی بود را به استقلال معرفی کرد. اگر رویکرد استقلال کم هزینه کردن باشد، شانس مربی برزیلی که در ژاپن کار کرده بیشتر است اما اگر واقعا اسپانسر هزینه مربی را بپردازد، سرمربی بعدی استقلال یا ایتالیایی خواهد بود و یا ماگات!

 

شایعات برای جابه جایی منصوریان با گزینه خارجی در حالی مطرح می شوند که آبی های تهران همچنان شانس بازگشت به کورس قهرمانی لیگ برتر را دارند  و می توانند با شروعی خوب در نیم فصل دوم فاصله های امتیازی را پر کنند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------