دایی: حرف‌هایم درباره بازی با استقلال مستند است



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی ,سرمربی نفت

سرمربی نفت تهران می‌گوید تیمش آماده بازی مقابل تراکتورسازی است و به جز برد به چیز دیگری فکر نمی‌کند.

  به گزارش ایسنا، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی گفت: آخرین بازی لیگ‌مان را برابر تراکتورسازی داریم که تیم بسیار خوبی است. آنها از همه لحاظ زبانزد خاص و عام هستند. می‌خواهیم آنها را شکست دهیم. خیلی فرصت کار تاکتیکی نداشتیم ولی آماده بازی هستیم. می‌خواهیم ببریم و به جز برد به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به برگزاری بازی نفت و تراکتورسازی در هوای آلوده تهران چیست، عنوان کرد: ما الان یک سال است که این شرایط را تحمل می‌کنیم. هر روز در این هوا نفس می‌کشیم و زندگی می‌کنیم. متاسفانه باید بگویم این شرایط برای سلامتی مضر است ولی مجبور به انجام این کار هستیم. بازی ما برابر تراکتورسازی 6 امتیازی است و اگر در این مصاف پیروز شویم به بالای جدول می‌رویم پس به دنبال پیروزی هستیم.

 

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا به اهداف مد نظرش تا اینجای فصل رسیده گفت: مطمئنا اهداف ما چیزهای دیگری بود ولی خدا کمک کرد و ما توانستیم با برنامه پیش برویم و الان در بالای جدول هستیم. اگر شرایط مالی‌مان بهتر شود می‌توانیم موفق‌تر هم باشیم.

 

او در پاسخ به این پرسش که آیا ایگور را به پرسپولیس می‌دهد بیان کرد: ما هیچ کس را به زور نگه نمی‌داریم. میز مذاکره باز است و برای همه بازیکنان صحبت می‌کنیم. ایگور هم از خوب‌های ماست ولی مدتی است که مصدوم است.

 

دایی درباره ایمان مبعلی و بحث انتقالش به استقلال گفت: در این ‌باره با ما صحبتی نشده است. ما با کسی مشکل نداریم و ایمان مبعلی هم از بهترین‌های تیم ماست. نفت تهران تیم خود مبعلی است و مطمئنم خودش بهترین تصمیم را می‌گیرد.

 

وی در ادامه و در پاسخ به پرسشی درباره تقویت تیم نفت در ادامه لیگ گفت: ما دوست داریم تیم مان را تقویت کنیم ولی شرایط‌مان به لحاظ مالی چندان خوب نیست. در این زمینه باشگاه در نهایت تصمیم‌گیری می‌کند.

 

دایی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره حواشی ایجاد شده بعد از مصاف تیمش برابر استقلال گفت: من به هیچ کدام از این بیانه‌ها و مسائلی از این دست نه نگاه کرده‌ام و نه نگاه خواهم کرد. من همیشه حرف حق را می‌زنم. جایی که حق پایمال شده باشد من صحبت می‌کنم. همه می‌دانند که من حرف حق را زدم. فیلم و عکس‌العمل آقایان در آن روز وجود دارد و همه چیز مستند است. متاسفانه باید  بگویم ما یک فیلم هم به دست‌مان رسیده که خیلی چیزها را نشان می‌دهد. در این باره بیشتر توضیح نمی‌دهم و اگر لازم باشد فیلم را در اختیار مردم قرار می‌دهیم. برخی‌ها فکر می‌کنند مردم از چیزی خبر ندارند این در حالی است که همه چیز مشخص است. من فوتبال را به خاطر سلامتش دوست دارم اگر یک روز احساس کنم در این هدف قرار ندارم، از فوتبال می‌روم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------