محبوب‌ترین توییت‌های ورزشکاران در سال ۲۰۱۶



  اخبارورزشی  ,خبرهای   ورزشی , توییت‌های ورزشکاران در سال ۲۰۱۶

در سال ۲۰۱۶ بیشترین توییت‌هایی که به اشتراک گذاشته شدند در مورد قهرمانی، درگذشت و خداحافظی بوده است.

 به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، سال ۲۰۱۶  در حالی روزهای آخر خود را سپری می‌کند که در جهان ورزش اتفاقات مهمی رخ داد. المپیک ریو، یورو فرانسه، خداحافظی و مرگ ورزشکاران مشهور از جمله آنها هستند. این اتفاقات در شبکه‌های اجتماعی انعکاس زیادی داشت که در ادامه به ۱۰ توییت ورزشی که بیشترین اشتراک گذاری را داشتند، اشاره می‌شود.

 

۱۰

درخواست لبرون جیمز (۱۰۸.۴۵۱ توییت)

جیمز بازیکن کلیولند کاوالیرز با به اشتراک گذاشتن یک پست سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی راه انداخت. بسکتبالیست آمریکایی نوشت: یا مرا دوست داشته باشید یا متنفر باشید اما در نهایت روزی به من احترام خواهید گذاشت.

 

۹

جشن قهرمانی در یورو (۱۱۳.۰۴۷ توییت)

کریستیانو رونالدو پس از قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ به همراه تیم‌ ‌ملی پرتغال در توییترش به این اتفاق مهم اشاره کرد. او عکسی از بازیکنان هنگام بالا بردن جام قهرمانی منتشر کرد که به همراهش سه ایموجی جام، نشانه پیروزی و پرچم پرتغال دیده می‌شد.

 

۸

آخرین بازی زلاتان ایبراهیموویچ ( ۱۳۴.۵۴۴ توییت)

ایبراهیموویچ پیش از دیدار به همراه پاری ‌سن‌ ژرمن نوشت: فردا آخرین بازی ام در پارک دو پرنس است. همچون پادشاه آمدم و مانند یک اسطوره خواهم رفت.

 

۷

بازنشستگی کونور مک‌گروگر (۱۶۰.۹۲۵ توییت

او که مبارز UFC اعلام بازنشستگی کرد، دوباره به میادین بازگشت. پیام خداحافظی او هفتمین توییتی بود که بیشترین به اشتراک گذاری را داشت. مک گروگر نوشت: تصمیم گرفتم از جهان ورزش خداحافظی کنم، از همه ممنونم. بعدا همدیگر را خواهیم دید.

 

۶

خداحافظی کوبی برایانت از دنیای بسکتبال (۲۰۴.۱۸۱ توییت)

برایانت، اسطوره لس آنجلس لیکرز این‌گونه از بسکتبال خداحافظی کرد: امشب آخرین صحنه از یک تاریخ باور نکردنی را مشاهده خواهید کرد. با عشق به بازی و مردم این شهر از بسکتبال خداحافظی می‌کنم.

 

۵

جدایی مارشاون لینچ (۲۰۶.۹۳۸ توییت)

بازیکن تیم فوتبال آمریکایی سیاتل سیهاوکس کفش‌هایش را آویخت که آن را در عکسی نشان داد. او تنها در کنار عکس از یک ایموجی با نشان پیروزی استفاده کرد.

 

۴

جشن قهرمانی در خانه جیمی واردی (۲۱۸.۹۰۶ توییت)

بازیکنان لسترسیتی در خانه واردی، مهاجم این تیم حضور داشتند. مهاجم انگلیسی ویدیویی از خوشحالی بازیکنان پس از قهرمانی که پس از تساوی یک بر یک چلسی و تاتنهام به دست آمد، منتشر کرد.

 

۳

مشخص شدن مقصد بعدی ایبراهیموویچ (۲۲۱.۷۸۱ توییت)

پس از خداحافظی زلاتان از پاری ‌سن‌ ژرمن همه منتظر بودند تیم بعدی مهاجم سوئدی مشخص شود. بالاخره ایبراهیموویچ در توییترش به این موضوع اشاره کرد و نوشت: اکنون زمان آن فرا رسیده است که همه از این موضوع آگاه شوند. مقصد بعدی‌ام منچستریونایتد است.

 

۲

درگذشت محمدعلی (۲۵۵.۵۴۴ توییت)

صفحه رسمی محمدعلی، با منتشر کردن مشهورترین عکس بوکسور آمریکایی و نوشتن سال تولد (۱۹۴۲) و سال فوت (۲۰۱۶)، درگذشت محمد علی را اعلام کرد.

 

۱

معجزه لسترسیتی (۳۹۴.۸۰۱ توییت)

باشگاه لسترسیتی با یک توییت به قهرمانی‌اش در لیگ برتر اشاره کرد و نوشت: لسترسیتی قهرمان انگلیس. در عکس منتشر شده، جام قهرمانی به همراه لوگوی باشگاه و بازیکنان دیده می‌شود.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------