برومند:بازی دادن حسینی ریسک بزرگی بود که جواب داد/استقلال ضعف دارد اما نسبت به قبل بهتر بود



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,استقلال

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال استقلال و تیم ملی ایران گفت: بازی دادن به حسینی ریسک بزرگی بود که توسط منصوریان صورت گرفت اما جواب داد.

 پرویز برومند در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص دیدار استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: به نظرم استقلال کمی نسبت به بازی‌های گذشته بهتر بازی کرد و بعد از اینکه از سپاهان گل را دریافت کردند بازیکنان رمق نداشتند.

 

وی افزود: بعد از این گل می‌توانم اشاره کنم در 10 دقیقه پایانی تیم کمی حال و هوای استقلال را پیدا کرد و روی دروازه حریف فشار آورد. حالا اسم این موضوع را بازی انتحاری می‌گویند ولی من تا آخر عمرم قبول ندارم که استقلال باید انتحاری بازی کند چون نظرم این است این تیم همیشه باید نسبت به تیم‌های دیگر سرتر و برتر باشد.

 

برومند در خصوص عملکرد سیدحسین حسینی گفت: به نظرم او بد بازی نکرد و همان اوایل فصل هم که درون دروازه استقلال بود خوب جواب داد. از طرفی من نمی‌دانم چه بین منصوریان و رحمتی گذشته و دلیل نیمکت‌نشینی رحمتی چه بوده اما به نظرم منصوریان ریسک بزرگی کرد.

 

وی تاکید کرد: حسینی چند توپ بسیار خوب گرفت و به هنگام گل هم اگر دید خوبی داشت می‌توانست توپ را دفع کند.او در مجموع عملکرد قابل قبولی داشت و ریسک منصوریان جواب داد. از سوی دیگر اعتقاد دارم اگر گل دقایق پایانی نبود استقلال وارد حاشیه بزرگی می‌شد ولی با این وجود حسینی عملکرد خوبی داشت و منصوریان تصمیم شجاعانه‌آی گرفت چون رحمتی در هفته‌های قبل خوب کار کرده بود و شاید بعدا این سوال به وجود می‌آمد که چرا روی نیمکت نشسته است.

 

دروازه‌بان سابق استقلال در خصوص اینکه هیأت  مدیره به علیرضا منصوریان فرصت داده تا خودش را ثابت کند، گفت: من هم نظرم این است که منصوریان باید می‌ماند. به نظرم برکناری مربی چه در نیم‌فصل و یا در ابتدای فصل کاری کاملا اشتباه است. اگر منصوریان را عوض می‌کردند می‌توانست بگوید من آخر فصل تیم را قهرمان می‌کردم. عاقلانه هم این بود که هیأت مدیره به منصوریان فرصت بدهد. حالا هم این گوی و این میدان. ما استقلالی هستیم و برایمان فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی باشد. برایمان مهم این است که وقتی به خیابان می‌رویم سرمان را بالا بگیریم و با افتخار با مردم پیرامون فوتبال حرف بزنیم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------